Biznis

Ima se

Prošle godine u Hrvatskoj registrirano 2 650 luksuznih automobila

Prošle godine u Hrvatskoj registrirano 2 650 luksuznih automobila

Ferrrari je prodao čak dva skupocjena modela čija se vrijednost vrti oko 200.000 eura, a zanimljivo je da su isporučeni tijekom srpnja prošle godine

Ima se! Može se! Naravno, to se odnosi samo na luksuzne i skupocjene automobile koji su tijekom 2011. godine prodani na hrvatskom tržištu, piše slobodnadalmacija.hr

Prema preliminarnim podacima agencije Promocija plus tijekom prošle godine u Hrvatskoj je registrirano preko 2650 luksuznih vozila među kojima su „kapitalci" kao što su Rolls-Royce, Bentley, Ferrari, Cadillac...Brojka od prodanih 2650 iznad prosječno skupih automobila ne bi bila toliko zanimljiva da zemlja nije u recesiji i teškoj gospodarskoj situaciji.

Ferrrari je prodao čak dva skupocjena modela čija se vrijednost vrti oko 200.000 eura, a zanimljivo je da su isporučeni tijekom srpnja prošle godine. S obzirom da se na isporuku automobil sa znakom propetog konjića čeka 18 mjeseci, onda je jasno kako su oni naručeni početkom 2010. godine.

Po jedan primjerak je prodan Rolls-Roycea kao najprestižnijeg automobila i Bentleya koji vrijednošću ne zaostaje puno za simbolom engleskog plemstva, te dva Cadillaca. Naši građani pokazali su veliki interes za automobile iz premium segmenta, točnije za „sveto njemačko trojstvo" - Audi, BMW i Mercedes, premda u tu skupinu ulaze još Lexus (20 komada) i Infiniti (16) koji mogu biti zadovoljni postignutim.

Audi je prodao 930 novih vozila što mu je na ukupnoj ljestvici donijelo odlično 14. mjesto, čak ispred jednog Suzukija (924) čija su vozila kvalitetom i cijenom daleko ispod automobila iz Ingolsdtata. Ni drugi bavarski proizvođač automobila BMW nije previše zaostao, jer je sa 861 novom registracijom zauzeo 16. mjesto ostvarivši bolji prodajni rezultat od Mazde, Seata i Fiata koji mu gledaju u leđa. Mercedes kao treći član „svetog trojstva" je na 20. mjestu ukupne ljestvice s prodanim 501 primjerkom.

Kad se tim brojkama pribroji i Volvo koji je plasirao na hrvatsko tržište 250 komada vozila koja cijenom nisu nimalo jeftina proizlazi da se bolje trgovalo skupim i luksuznim, nego jeftinijim i skromnijim automobilima. U ukupnom tržišnom udjelu u Hrvatskoj skupocjeni automobili imaju više od 6 posto udjela, a to je otprilike udio koji imaju primjerice Chevrolet ili Hyundai.

SD/eZd


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.