Biznis

Usvojen program rada HTZ-a za 2012.

Za promidžbu turizma ove sezone 30 milijuna kuna manje

Za promidžbu turizma ove sezone 30 milijuna kuna manje

HTZ iz državnog proračuna planira dobiti 95 milijuna kuna, dok su ostalo sredstva boravišne pristojbe i članarine

Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma bili bi zadovoljni ponavljanjem lanjskih turističkih rezultata i u 2012. godini, iako će za takav poslovni rezultat imati na raspolaganju 12 posto manje novca nego lani, piše slobodnadalmacija.hr

Naime, na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a, održanoj u četvrtak u Zagrebu, prvoj kojom je predsjedao Veljko Ostojić, ministar turizma i predsjednik HTZ-a, usvojen je Plan i program rada HTZ-a težak 252 milijuna kuna, što je za oko tridesetak milijuna kuna manje od lani planiranih sredstava HTZ-a.

Tako će novčana sredstva za udruženo oglašavanje ostati na razini lanjskih 49,5 milijuna kuna, ali bit će namijenjena isključivo poticanju turističkog prometa u predsezoni i posezoni, te posebno zimskog turističkog prometa.

U 2012. će biti tiskano manje brošura, ali bit će više on-line oglašavanja, “Hrvatski dani“, kao način predstavljanja u inozemstvu, bit će bez glazbeno-scenskih i gastronomskih prezentacija, dok će radni dio i poslovni skupovi s partnerima u inozemstvu ostati na istoj razini kao lani.

Najveći iznos bit će izdvojen za oglašavanje u Njemačkoj, Italiji, Austriji i Skandinaviji, a televizijsko oglašavanje i oglašavanje u tisku smanjit će se u korist internetskih portala i novih komunikacijskih oblika. HTZ iz državnog proračuna planira dobiti 95 milijuna kuna, dok su ostalo sredstva boravišne pristojbe i članarine.

SD/eZd


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.