HGK ŽK Zadar
Seminar „Kako pospješiti prodaju i povećati prihod - alati i tehnike unapređenja prodaje"
Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Zadar u utorak 6. ožujka organizira seminar „Kako pospješiti prodaju i povećati prihod - alati i tehnike unapređenja prodaje". Seminar će se održati u prostorijama HGK - Županijske komore Zadar, Špire Brusine 16, Zadar (dvorana za sastanke, II kat), od 11 do 15 sati.
Unapređenje prodaje (UP) jedan je od najučinkovitijih instrumenata marketinga koje poduzeća koriste, a izaziva brzu i jaku reakciju potrošača. No, UP je istodobno i promotivna tehnika s najkontroverznijim statusom unutar promotivnog miksa. Za jedne, ovo je nenadmašna tehnika za ostvarenje ekstraprofita, za druge, pak - izvor najvećih frustracija, jer ulaganja mogu biti znatna, a rezultati, iako brzi, ipak neizvjesni. U bespoštednom ratu s konkurencijom stalna su nastojanja da se povećaju prodaja i prihodi, da se poveća tržišni udjel... Unapređenje prodaje u tom dijelu posjeduje izniman potencijal, ali su za kvalitetne (i učinkovite) akcije, ipak, osim pameti potrebna i određena sredstva.
Unapređenje prodaje donosi znatno brže i mjerljivije odazive u prodaji nego što to čini oglašavanje - dok oglašavanje nudi razlog za kupnju, unapređenje daje poticaj za kupnju. No gotovo uvijek, u pravilu, idu zajedno „ruku-pod-ruku"...
Alati, instrumenti i tehnike unapređenja prodaje su mnogobrojni i raznovrsni - mudro ih je poznavati kako bismo ih iskoristili za pospješivanje (unapređenje) naše prodaje, odnosno za osiguranje brzog povećanja prihoda, a simim time i - profita.
Također, oni se razlikuju i prema ciljnim grupama kojima su namijenjeni te svojim specifičnim ciljevima - ovisno o tome potičemo li krajnju potrošnju, posrednike (trgovinu) ili želimo dodatno potaknuti Prodaju i potaknuti vlastite prodajne snage.
I ono najvažnije - koji god alat, tehniku i/ili instrument unapređenja prodaje koristili i prema kojoj god ga ciljnoj skupini usmjerili možemo biti sigurni u jedno - kvalitetno osmišljeni i provedeni, oni postižu učinak! Brz i mjerljiv.
Svrha seminara:
§ ukazati na važnost poznavanja i korištenja alata, tehnika i instrumenata za pospješivanje (unapređenje) prodaje
§ osposobiti polaznike za odabir adekvatnih alata, tehnika i instrumenata unapređenja prodaje za potrebe ostvarivanja pospješenja prodaje te brzog povećanja prihoda.
Sadržaj seminara:
Ø Što je Unapređenje prodaje (UP)?
Ø Zašto je unapređenje prodaje bitno - funkcije i ciljevi?
Ø Koje su osnovne značajke unapređenja prodaje?
Ø Ciljne skupine unapređenja prodaje
Ø Koje su prednosti, a koji su nedostaci unapređenja prodaje?
Ø Kada koristiti unapređenje prodaje?
Ø Što UP može, a što UP (ipak) ne može?
Ø Koji su najčešće korišteni i uspješni alati i tehnike unapređenja prodaje?
Ø Koja su opća pravila unapređenja prodaje?
Ø Analiza slučaja: Nagradna igra kao alat unapređenja prodaje za potrošače
Ø Vježba/radionica: Odabir adekvatnog alata UP za konkretne poslovne situacije
Ø Tips & Tricks za unapređenje (pospješenje) prodaje
Seminar je namijenjen:
§ svim osobama koje su odgovorne za uspješnost poslovanja poduzeća - osiguranje prodaje i prihoda te zadovoljavajućih profita
§ samostalnim poduzetnicima, voditeljima, direktorima i/ili managerima prodaje i marketinga
§ svima koji se svakodnevno susreću s ispunjavanjem planova prodaje
Predavač:
Jan Kreber magistar je ekonomije iz područja poslovnog marketinga. Posjeduje bogato i raznovrsno znanje te dugogodišnje iskustvo iz područja managementa, marketinga i integriranih marketinških komunikacija, brand managementa, oglašavanja, leadershipa te upravljanja malim i srednjim poduzećima. Tijekom uspješne poslovne karijere surađivao je s brojnim najpoznatijim hrvatskim i svjetskim kompanijama te malim i srednjim poduzećima kao ekspert-specijalist, konzultant, član ili predsjednik Uprave što mu je omogućilo da kroz vlastito iskustvo i praksu kreira, provodi i/ili nadzire mnogobrojne i raznovrsne aktivnosti unapređenja prodaje.
Seminar je besplatan, a broj polaznika ograničen.
Broj prijavljenih na seminar: 15
Kontakt - osoba: Marija Mišulić, stručni suradnik, mmisulic@hgk.hr.
Vezane vijesti
-
Zbog izvođenja građevinskih radova tvrtke Ludwig Pfeiffer Hoch und Tiefbau GmbH&Co.KG., dana, 13.12. u vremenu od 08 h pa do 17 h biti će privremeno obustavljena opskrba vodom potrošačima u gradu Zadru, predio Diklo u slijedećim ulicama :
-
Vozač je isključen iz prometa i uhićen te je nakon prekršajne obrade doveden na Prekršajni odjel Općinskog suda u Zadru.
-
Odjel za sociologiju poziva na tradicionalni Otvoreni dan sociologije koji se ove godine održava 16. i 17. prosinca u zgradi SEP.
-
Politička platforma Nezavisne liste Zadarske županije u suradnji s HNS-om, HSLS-om, HSS-om, DSU-om, Otočnim saborom i strankom Za Zadar, uputila je nakon sastanka u Hotelu Kolovare poruku Zadru i cijeloj Zadarskoj županiji:
Izdvojeno
-
Hrvatski košarkaški reprezentativac Mario Hezonja, kojeg je u srijedu Euroliga kaznila s 8.000 eura zbog "nepoštivanja sudaca", odgovorio je da je ta organizacija hrabra kada treba kažnjavati, a da istovremeno odbija rješavati ozbiljne probleme u europskoj košarci.
-
Kakvo nas vrijeme očekuje danas i sutra u Dalmaciji?
-
Plesni odjel Glazbene škole Blagoje Bersa Zadar poziva vas na predstavu Na krilima baštine, koja će se održati 12. prosinca 2024. godine u 19 sati na pozornici HNK Zadar.
-
U župnoj dvorani župe sv. Anselma u Ninu predstavljena je monografija „Ecclesia Nonensis - O prošlosti Ninske biskupije“ urednika izv. prof. dr. sc. Zdenka Dundovića, u izdanju Sveučilišta u Zadru.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.