Biznis

HGK ŽK Zadar

Seminar „Kako pospješiti prodaju i povećati prihod - alati i tehnike unapređenja prodaje"

Seminar „Kako pospješiti prodaju i povećati prihod - alati i tehnike unapređenja prodaje

Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Zadar u utorak 6. ožujka organizira seminar „Kako pospješiti prodaju i povećati prihod - alati i tehnike unapređenja prodaje". Seminar će se održati u prostorijama HGK - Županijske komore Zadar, Špire Brusine 16, Zadar (dvorana za sastanke, II kat), od 11 do 15 sati.

Unapređenje prodaje (UP) jedan je od najučinkovitijih instrumenata marketinga koje poduzeća koriste, a izaziva brzu i jaku reakciju potrošača. No, UP je istodobno i promotivna tehnika s najkontroverznijim statusom unutar promotivnog miksa. Za jedne, ovo je nenadmašna tehnika za ostvarenje ekstraprofita, za druge, pak - izvor najvećih frustracija, jer ulaganja mogu biti znatna, a rezultati, iako brzi, ipak neizvjesni. U bespoštednom ratu s konkurencijom stalna su nastojanja da se povećaju prodaja i prihodi, da se poveća tržišni udjel... Unapređenje prodaje u tom dijelu posjeduje izniman potencijal, ali su za kvalitetne (i učinkovite) akcije, ipak, osim pameti potrebna i određena sredstva.

Unapređenje prodaje donosi znatno brže i mjerljivije odazive u prodaji nego što to čini oglašavanje - dok oglašavanje nudi razlog za kupnju, unapređenje daje poticaj za kupnju. No gotovo uvijek, u pravilu, idu zajedno „ruku-pod-ruku"...

Alati, instrumenti i tehnike unapređenja prodaje su mnogobrojni i raznovrsni - mudro ih je poznavati kako bismo ih iskoristili za pospješivanje (unapređenje) naše prodaje, odnosno za osiguranje brzog povećanja prihoda, a simim time i - profita.

Također, oni se razlikuju i prema ciljnim grupama kojima su namijenjeni te svojim specifičnim ciljevima - ovisno o tome potičemo li krajnju potrošnju, posrednike (trgovinu) ili želimo dodatno potaknuti Prodaju i potaknuti vlastite prodajne snage.

I ono najvažnije - koji god alat, tehniku i/ili instrument unapređenja prodaje koristili i prema kojoj god ga ciljnoj skupini usmjerili možemo biti sigurni u jedno - kvalitetno osmišljeni i provedeni, oni postižu učinak! Brz i mjerljiv.

Svrha seminara:

§  ukazati na važnost poznavanja i korištenja alata, tehnika i instrumenata za pospješivanje (unapređenje) prodaje

§  osposobiti polaznike za odabir adekvatnih alata, tehnika i instrumenata unapređenja prodaje za potrebe ostvarivanja pospješenja prodaje te brzog povećanja prihoda.

Sadržaj seminara:

Ø  Što je Unapređenje prodaje (UP)?

Ø  Zašto je unapređenje prodaje bitno - funkcije i ciljevi?

Ø  Koje su osnovne značajke unapređenja prodaje?

Ø  Ciljne skupine unapređenja prodaje

Ø  Koje su prednosti, a koji su nedostaci unapređenja prodaje?

Ø  Kada koristiti unapređenje prodaje?

Ø  Što UP može, a što UP (ipak) ne može?

Ø  Koji su najčešće korišteni i uspješni alati i tehnike unapređenja prodaje?

Ø  Koja su opća pravila unapređenja prodaje?

Ø  Analiza slučaja: Nagradna igra kao alat unapređenja prodaje za potrošače

Ø  Vježba/radionica: Odabir adekvatnog alata UP za konkretne poslovne situacije

Ø  Tips & Tricks za unapređenje (pospješenje) prodaje

Seminar je namijenjen:

§  svim osobama koje su odgovorne za uspješnost poslovanja poduzeća - osiguranje prodaje i prihoda te zadovoljavajućih profita

§  samostalnim poduzetnicima, voditeljima, direktorima i/ili managerima prodaje i marketinga

§  svima koji se svakodnevno susreću s ispunjavanjem planova prodaje

Predavač:

Jan Kreber magistar je ekonomije iz područja poslovnog marketinga. Posjeduje bogato i raznovrsno znanje te dugogodišnje iskustvo iz područja managementa, marketinga i integriranih marketinških komunikacija, brand managementa, oglašavanja, leadershipa te upravljanja malim i srednjim poduzećima. Tijekom uspješne poslovne karijere surađivao je s brojnim najpoznatijim hrvatskim i svjetskim kompanijama te malim i srednjim poduzećima kao ekspert-specijalist, konzultant, član ili predsjednik Uprave što mu je omogućilo da kroz vlastito iskustvo i praksu kreira, provodi i/ili nadzire mnogobrojne i raznovrsne aktivnosti unapređenja prodaje.

Seminar je besplatan, a broj polaznika ograničen.

Broj prijavljenih na seminar: 15

Kontakt - osoba: Marija Mišulić, stručni suradnik, mmisulic@hgk.hr.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.