Biznis

Point

Zagreb dobiva još jedan šoping-centar

Zagreb dobiva još jedan šoping-centar

Ovaj šoping centar relativno je malen i fokusiran na susjedstvo, Vrbane i zapadni dio grada, što je u Hrvatskoj jedinstven koncept

Projekt gradnje trgovačkog centra u zagrebačkom naselju Vrbani, koji je grčki nekretninski fond BlueHouse Capital preuzeo od Brune Orešara, dobio je službeno ime - šoping-centar Point. Iako predstavnici investitora, koji će u projekt uložiti 50 milijuna eura, nerado govore o Orešarovoj ulozi, doznajemo da je njegov vlasnički udio minimalan i da će kroz neko vrijeme biti potpuno istisnut.

Pedeset milijuna eura vrijedna gradnja šoping centra na Vrbanima III započeta je ovog proljeća na uglu Horvaćanske i Rudeške ulice, a završetak radova planiran je za proljeće 2013. Iza projekta stoje grčki Bluehouse Capital fond i Zagrebačka banka, koja kreditno potpomaže dio investicije. Za razvoj je pak zadužena tvrtka Sonae Sierra, koja je osmislila Point kao kvartovski šoping-centar.

'Ovaj šoping centar relativno je malen i fokusiran na susjedstvo, Vrbane i zapadni dio grada, što je u Hrvatskoj jedinstven koncept', rekao je Jeffrey Sujar Blanco iz portugalske tvrtke Sonae Sierra, ignorirajući zasićenost zagrebačkog tržišta šoping kvadratima i činjenicu da kvartovski trgovački centri nisu rijetkost u gradu.

Za razliku od destinacijskih šoping-centara u koje kupci ciljano putuju i u kojima dulje ostaju, u Pointu stanovnike Vrbana i Jaruna, glavnu ciljanu publiku, misle privući više puta tjedno sportskim sadržajima, kvalitetnijom gastronomskom ponudom umjesto fast food lokala i velikom terasom na drugom katu, na kojoj planiraju različita događanja.

Izvođač radova na trgovačkom centru, koji će se prostirati na skoro 40.000 četvornih metara je zagrebačka Tehnika, arhitektonski je centar osmislio Studio XXL, a iznajmljivanjem se bavi tvrtka Colliers. Kao važnog partnera ističu Todorićev Konzum, koji će u podrumu otvoriti trgovinu na 4.400 četvornih metara.

Prvotna ideja o šoping-centru s podrumom, prizemljem i četiri kata smanjena je na dva kata, s obzirom na promjene na tržištu. 'Bluehouse je ovaj projekt kupio 2007., a investicija je bila stala zbog krize. Projekt smo obnovili uz tvrtku Sonae Sierra, koja ga je zamislila kao kvartovski šoping-centar', objašnjava Igor Hržić iz Bluehouse Capitala. Ovaj nekretninski fond ima sjedište u Grčkoj, djeluje u srednjoj i istočnoj Europi, a među njihovim su ulagačima EBRD, komercijalne banke, mirovinski fondovi i obiteljski uredi iz Europe, SAD-a i s Bliskog stoka.

Na naš upit u kolikoj je mjeri vlasnički još uvijek prisutan pokretač projekta na Vrbanima - Bruno Orešar, iza kojeg je nekad stajao Hypo Leasing Kroatien, Hržić je kazao: 'Ne bih javno o tome. Orešar ima samo mali udio, što je posljedica načina na koji smo obavili kupnju. Transakcija je bila obavljena na način da se djelomično konzumira, no kroz neko vrijeme Bluehouse će biti jedini vlasnik.'


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.