Biznis

Šokol - brend Nina

Ninska Šokolijada upisana na gastronomsku kartu Hrvatske!

Ninska Šokolijada upisana na gastronomsku kartu Hrvatske!

U toploj atmosferi ljetne večeri starogradska jezgra Nina prigrlila je posjetitelje ovogodišnje Šokolijade na kojoj se okupilo nekoliko tisuća zaljubljenika u etno običaje i gastronomske delicije

Uspješno je završila jubilarna 10. Ninska šokolijada koja je zbog svoje posebnosti uvrštena u sto najznačajnijih manifestacija Hrvatske.

U toploj atmosferi ljetne večeri starogradska jezgra Nina prigrlila je posjetitelje ovogodišnje Šokolijade na kojoj se okupilo nekoliko tisuća zaljubljenika u etno običaje i gastronomske delicije.

U natjecanje se ove godine uključio rekordan broj šokolara, čak njih 70, a bili su podijeljeni u dvije kategorije: Ninski šokolari i Šokolari  ostalih mjesta. Povezano s time bila su i dva ocjenjivačka žirija koja su imala izuzetno zahtjevan posao.

Predsjednik žirija za ocjenjivanje Ninskih šokolara bio je Zdenko Stulić s članovima Branimirom Vučetičem, Šimom Stulićem i Blaženkom Morovićem. Šime Skočić ovogodišnji je pobjednik i  najšokolar godine u kategoriji Ninski šokolari, drugo mjesto osvojio je Romano Marguč, a treće mjesto podijelili su Slavko Dejanović i Josip Stulić.

 

U kategoriji Šokolari ostalih mjesta predsjednik komisije bio je Ante Kolega, a ostali članovi bili su Nedjeljko Jusup, Marjan Tomac i Gordan  Kurtović. Najšokolar u kategoriji Šokolari ostalih mjesta je Igor Gulan iz Zadra, drugo mjesto osvojio je Mladen Jureško iz Mrljana, dok su treće mjesto podijelili Stipe Budija i Gorana Budija iz Vira.

U zabavnom dijelu programa nastupali su kulturno-umjetnička društva: Branimir iz Nina, Debeljak iz Debeljaka, Privlaka iz Privlake, Kukljica iz Kukljice, Ivan Goran Kovačić iz Bibinja, Kamen Bukovica iz Popovića, muška klapa Kondura iz Nina i ženska klapa Condura iz Zadra, zatim cvitaraš Ivan Grbić iz Nina, diplar Mile Nimac iz Lišana Ostrovičkih, harmonikaš Bruno Lipotica iz Nina i dr.

U izložbenom i prodajnom programu  mogli su se kupiti sendviči od šokola, čitavi šokole, različiti poljoprivredni proizvodi iz Zadarske županije, tu su svoje proizvode izložili Grad Lepoglava i Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije. Novost na ovogodišnjoj Ninskoj šokolijadi bila je tombola s atraktivnim nagradama, a sav prihod od prodaje karata donirao se Tamburaškom orkestru KUD-a Branimir Nin.

Manifestaciju u kojoj se slavi jedinstvena delicija šokol nosi nekoliko ninskih obitelji, grupa mladih ljudi, natjecatelji te brojni volonteri bez kojih Šokolijada ne bi imala izvrstan pozitivni odjek, rekla je producentica Marija Dejanović. Ciljanom promidžbom ove manifestacije

i rijetkog i jedinstvenog proizvoda on je postao gastronomski zaštitni znak (brand) Nina i Zadarske regije te kao takav upisan na gastronomsku kartu Hrvatske, a manifestacija se postupno razvila u prepoznatljivu gastronomsku i etno sajamsku priredbu. Značaju manifestacije pridonose pokrovitelji: Ministarstvo poljoprivrede, Zadarska županija, Grad Nin i Turistička zajednica Zadarske županije. Medijski pokrovitelji koji prate manifestaciju od samog početka zaslužuju izuzetnu zahvalu kao i brojni sponzori i donatori jer su brendirali regionalno obilježje Ninske šokolijade.

Loši šokoli ne postoje, kažu Ninjani, jedino što je loše u čitavoj priči što tih proizvoda ima jako malo, pa ih  stoga brzo ponestane.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.