Biznis

Maraština kao brend

Brendiranjem zadarske maraštine do veće konkurentnosti na tržištu

Brendiranjem zadarske maraštine do veće konkurentnosti na tržištu

Zadarska županija i UNDP projekt COAST te Udruga vinogradara i vinara Zadarske županije ''Liburna'' pokrenuli su projekt ''Brendiranje zadarske maraštine''.

Rezultate projekta predstavit će stručni tim izrađivača u petak, 25. siječnja s početkom u 11 sati u prostorijama IMPACT centra, a stručni tim predstavljaju dr.sc. Edi Maletić i prof.dr.sc. Damir Kovačić s Agronomskog fakulteta U Zagrebu.

U sklopu predstavljanja održat će se i degustacija uzoraka vina sorte maraštine na kojima će se graditi predloženi standard. Zadarska županija idealno je područje za proizvodnju vina.

Na ovom području u posljednjih 15 godina osjetno je povećanje - kvalitete i proizvodnje. Cilj je poveanje konkurentnosti zadarskih vina na međunarodnom tržištu.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.