Biznis

Vinari

Brendiranjem maraštine do veće konkurentnosti na tržištu

Brendiranjem maraštine do veće konkurentnosti na tržištu

Zadarska županija i UNDP projekt COAST te Udruga vinogradara i vinara Zadarske županije ''Liburna'' pokrenuli su projekt ''Brendiranje zadarske maraštine''.

 

Rezultate projekta predstavio je stručni tim izrađivača u prostorijama IMPACT centra, a stručni tim vodili su dr.sc. Edi Maletić i prof.dr.sc. Damir Kovačić s Agronomskog fakulteta U Zagrebu.

Uvodnu riječ dao je Danijel Segarić, pročelnik Županijskog ureda za poljoprivredu. Istaknuo je kako Zadarska županija financijski podupire vinogradare i vinare iz godine u godinu, a tome u prilog idu brojna priznanja i nagrade koje naši vinari donose s domaćih i međunarodnih natjecanja. Za to je svakako zaslužna i edukacija, pa je tako prošle godine stručno zvanje vinar dobilo 25 polaznika tečaja.

Brendiranje je složen i dugotrajan proces, napominje Segarić, no ovo je korak naprijed po tom pitanju - zadarska maraština mogla bi postati velik brend naše županije i povezati turizam i poljoprivredu. Revitalizacija autohtonih sorti trebala bi postati primarna zadaća poljoprivrednog sektora.

U sklopu predstavljanja održana je i degustacija uzoraka vina sorte maraštine na kojima će se graditi predloženi standard.

Zadarska županija idealno je područje za proizvodnju vina. Na ovom području u posljednjih 15 godina osjetno je povećanje - kvalitete i proizvodnje. Cilj je povećanje konkurentnosti zadarskih vina na međunarodnom tržištu.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.