Biznis

Turizam je industrija emocija

Koliko znate o novim mjerama politike za zapošljavanje?

Koliko znate o novim mjerama politike za zapošljavanje?

"Produljenje turističke sezone jedan je od najznačajnijih ciljeva Ministarstva turizma, a ostvarit ćemo ga pomoću izgradnje novih smještajnih kapaciteta te podizanja kvalitete postojećih, stvaranja novih turističkih sadržaja i motiva dolazaka turista, što će i jedno i drugo omogućiti novo zapošljavanje, što na određeno, a što na neodređeno vrijeme, piše pametna kuna

Turizam je industrija emocija, koja omogućava gostima da se u svoje domove vrate s pričama o Hrvatskoj, a turistički radnici su prvi ljudi preko kojih gosti stječu dojam o našoj zemlji", rekao je ministar turizma Veljko Ostojić. Ministar Mirando Mrsić rekao je kako su nove mjere rezultat zahtjeva sezonaca u turizmu i poslodavaca u turizmu.

Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava je u suradnji s Hrvatskim zavodom za zapošljavanje (HZZ), na inicijativu Ministarstva turizma, za 2013. godinu pripremilo dvije posebne mjere pod nazivom „Stalni sezonac" i „Rad i nakon ljeta". Te mjere su na snagu stupile 15. siječnja ove godine, a dio su mjera aktivne politike zapošljavanja. Omogućit će olakšane uvjete i potporu za rad nezaposlenima, koji rade u sezoni, te poslodavcima koji zapošljavaju sezonske radnike u turizmu.

"Želja nam je bila omogućiti poslodavcima fleksibilnost koju uvjetuje sezona i neujednačen obim te intenzitet poslova, a s druge strane zaštiti radnike i osigurati im određenu razinu sigurnosti u mjesecima kad ne rade" - rekao je ministar Mrsić. Uz spomenute mjere, Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava, pripremilo je i niz drugih mjera u koji se mogu uključiti poslodavci i radnici u turizmu, objavili su na svojim službenim internetskim stranicama.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.