Biznis

Prednost uvijek dajemo domaćim proizvodima

Kraš se zbog ucjene Kauflanda potužio Liniću?

Kraš se zbog ucjene Kauflanda potužio Liniću?

"Prednost uvijek dajemo domaćim proizvodima", poruke su koje se posljednjih tjedana mogu pročitati u reklamnoj kampanji trgovačkog lanca Kaufland, piše Poslovni dnevnik.

I drugi strani trgovci u svojim oglasima pozitivni su zbog našeg ulaska u tu asocijaciju i pritom igraju i na domoljublje. Od svega toga se domaćim dobavljačima koji posluju s Kauflandom, u najmanju ruku, diže kosa na glavi, piše list. Poslovni dnevnik je još početkom veljače pisao o napetim pregovorima između vodećih hrvatskih dobavljača i njemačkog lanca.

Kaufland je hrvatske tvrtke stisnuo i s rabatom od 40 posto, s tim da su 'prijedlozi' koje daju - bezuvjetni. Ili prihvatite ili letite s polica! Navodno se dobar dio domaćih, pogotovo prehrambenih dobavljača, pomirio s teškim uvjetima, no Kauflandu se početkom tjedna dogodio i jedan tvrd orah. Više pročitajte ovdje.

VL/eZd


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.