Biznis

Nakon Agrokorove kupnje Mercatora

AZTN: Agrokor i Mercator imaju između 30 i 40 posto tržišnog udjela

AZTN: Agrokor i Mercator imaju između 30 i 40 posto tržišnog udjela

Zamjenik ravnatelja Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Mladen Cerovac govorio je o tržišnoj koncentraciji nakon Agrokorove kupnje Mercatora.

"Nema nikakve sumnje da je riječ o koncentraciji koja ima potencijalno negativne utjecaje na tržišno natjecanje" rekao je zamjenik ravnatelja Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Mladen Cerovac. "Kada bi se radilo o spajanju isključivo u Hrvatskoj ta koncentracija bi bila zabranjena", napominje Cerovac, koji je otkrio trenutni tržišni udjel i najproblematičniji dio.

"Sad bi bio, po našim izračunima iako analize nisu sasvim gotove, negdje između 30 i 40%. Do sada je bio između 20 i 30%. Najmanji je problem za potrošače. Međutim, problem je prema dobavljačima. Dobavljač koji ne može prodavati u Konzumu, on teško može prodavati u Hrvatskoj"m rekao je Cerovac koji napominje kako Agrokor neće imati drugog rješenja nego prodaju nekih trgovina Mercatora. U agenciji napominju da je što se spomenute koncentracije tiče najpogođeniji dio Zagreba i Zagrebače županije.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.