Biznis

U ovoj godini planira ostvariti rast prihoda i dodatne investicije

Daljnji razvoj McDonald'sa u Hrvatskoj unatoč recesiji

Daljnji razvoj McDonald'sa u Hrvatskoj unatoč recesiji

Tijekom 2012. godine McDonald'sove restorane posjetilo je milijun posjetitelja više no u 2011. godini

Globalna hrana d.o.o., nositelj razvojne franšize McDonald'sa na hrvatskom tržištu, objavio je danas poslovne rezultate za 2012. godinu ocijenivši je uspješnom s obzirom na ekonomsko okruženje. Lani je kompanija u zabilježila 251 milijun kuna prihoda od prodaje, što u usporedbi s 2011. godinom predstavlja rast od 16 milijuna kuna.

Ovi podaci jasan su pokazatelj daljnjeg razvoja poslovanja u Republici Hrvatskoj. Ukupne investicije lani su iznosile 45 milijuna kuna, što predstavlja daljnji rast u odnosu na 2011. godinu. Budući je kompanija ulagala u razvoj poslovanja, nove tehnologije i otvorenje novih McDonald's restorana, širom Hrvatske zapošljavala je nove djelatnike, pa se tako može pohvaliti da je godinu završila s ukupno 1220 zaposlenih.

U 2012. serviran 4,238,171 cheesburger

Tijekom 2012. godine McDonald'sove restorane posjetilo je milijun posjetitelja više no u 2011. godini, točnije njih 14,5 milijuna, pri čemu je serviran čak 4,238,171 cheeseburger - najpopularniji McDonald'sov proizvod, a McDonald's rođendanske proslave pravi su hit među najmlađima čemu svjedoči brojka od gotovo 50 000 djece koja su lani prisustvovala proslavama.

Pavel Pavliček, član uprave tvrtke Globalna hrana d.o.o., nositelja franšize McDonald's za Hrvatsku, zadovoljan je poslovnim rezultatima i smjerom u kojem kompanija ide te je u skladu s tim izjavio: „Sve u svemu, zadovoljni smo postignutim rezultatima s obzirom da 2012. godina nije bila poslovno laka zbog teških ekonomskih uvjeta. Otvorili smo nove McCaffée, preuredili postojeće restorane, otvorili drugi restoran u Rijeci, zaposlili nove ljude, a sve u sklopu našeg kontinuiranog razvoja u Hrvatskoj i plana da nastavimo s razvojem uzimajući u obzir trenutno gospodarsko okruženje."

McDonald'sovi standardi vrlo su visoki. Karakterizira ih vrhunska kvaliteta proizvoda, brza i ljubazna usluga, nova ponuda, te čisti i ugodni restorani, a kompanija se uvijek trudi gostu osigurati dodatnu vrijednost za za njegov novac. Tako je inovativni koncept ponude Doručka, koji se u McDonald'sovim restoranima širom Europe pokazao izvrsnim, u 2012. godini implementiran u hrvatsku ponudu u McDonalds'u.

Četiri nova McCafe-a

Od travnja 2010. godine, otkako je Globalna hrana d.o.o. preuzela franšizu za sve McDonald'sove restorane u Hrvatskoj, usmjerena je na razvoj poslovanja i otvaranje novih McDonald's restorana.

Sukladno tim ciljevima otvoren je dvadeseti McDonald's restoran „Vrata Jadrana" a McDonald's restorani Vrbani i Rijeka preuređeni su prema najsuvremenijim trendovima uređenja eksterijera i interijera McDonald's restorana u Europi. U odnosu na 2011. godinu broj McCafe-a se udvostručio te su otvoreni na četiri nove lokacije - Rijeka, Vrata Jadrana (autoput na ulazu u Rijeku), Arena (Arena Centar, Zagreb) i Joker (Centar Joker, Split).

Održivi razvoj

Osim kvalitete, McDonald's veliku pozornost pridaje održivom razvoju i zaštiti okoliša. Kava koja se poslužuje u restoranima u Hrvatskoj ima Rainforest Aliance certifikat koji jamči da potječe s farmi na kojima se poštuju strogi ekološki, ekonomski i društveni standardi. Osim toga, File-O-Fish sendviči pripremaju se od ribe koja nosi MSC (Marine Stewardship Certificate) certifikat o održivom izlovu ribe, a cjelokupna količina iskorištenog ulja iz svih McDonald's restorana u Hrvatskoj prerađuje se u Biodizel.

U vrijeme krize McDonald's Hrvatska pozornost pridaje i cjenovnoj pristupačnosti proizvoda kroz popularnih '7 za 7 kuna', omogućujući građanima cjelokupno McDonald's iskustvo za 7 kuna.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.