Majstorska radionica o e- marketingu:
Hrvatska ima mnogo toga za ponuditi izvan ''sunca i mora''
Uoči Dana hrvatskog turizma u Zadru se održala majstorska radionica pod nazivom ''Poboljšanje vještina u razvijanju, primjeni i vrednovanju strategija i taktika e-marketinga'', u organizaciji Ministarstva turizma, Svjetske turističke organizacije (UNWTO) i Europske komisije za putovanja (ETC).
Skup je otvorio pomoćnik ministra turizma Želimir Kramarić koji je naglasio kako je ovo odličan trenutak za Hrvatsku za organizaciju ovakve radionice jer će Hrvatska turistička zajednica upravo na Danima hrvatskog turizma prezentirati Strateški marketing plan za razdoblje 2014-2020, u kojem je jedna od strateških odrednica snažniji fokus na on line alate.
''Želimo prezentirati svijetu na moderan način naše turističke proizvode, posebice s obzirom da je Hrvatska nova članica Europske unije. Imamo mogućnosti koristiti sredstva iz fondova Europske unije te ih moramo iskoristiti i pripremiti projekte."
Luigi Cabrini, predstavnik Svjetske turističke organizacije istaknuo je na otvorenju skupa kako je Hrvatska odlična „priča o uspjehu" na području turizma. ''Turizam je unatoč teškoj gospodarskoj situaciji u porastu. Dobar je znak za hrvatsko gospodarstvo činjenica da je ove godine turizam i u Hrvatskoj u porastu, i što se tiče dolazaka i noćenja, ali i prihoda. Hrvatska ima mnogo toga za ponuditi, izvan proizvoda „sunce i more, između ostalog i eko i ruralni turizam."
Valeria Croce, direktorica istraživanja Europske komisije za putovanja, rekla je kako je priručnik koji će se predstaviti tijekom dana rezultat višegodišnjih istraživanja, svojevrsna enciklopedija destinacijskoj e-marketinga te je dostupan na svim e-knjižnicama Svjetske turističke organizacije i Europske komisije za putovanja.
''Danas je e-marketing u promociji destinacija ključan alat, posebice kroz korištenje mobilnih tehnologija i društvenih mreža u kojima se stvara kontinuirani dijalog s korisnicima." Priručnik je pripremila kompanija TEAM Tourism Consulting, temeljem narudžbe Svjetske turističke organizacije (UNWTO) i Europske komisije za putovanja (ETC), a na ovom skupu ga je predstavila Karin Elgin-Nijhuis, jedna od kreatorica. Elgin Nijhuis vodila je radionicu o najnovijim trendovima i predstavila primjere nove prakse i mogućnosti koje e-marketing nudi turističkim destinacijama. Rekla je kako je ključ uspjeha biti od koristi svojim korisnicima. „Potrebno je korisnicima ponuditi informacije i to vrlo usmjerene informacije, jer korisnik ima vrlo malo vremena i strpljenja." „Trebamo se upitati - koje je naše obećanje korisnicima? Što ćemo mi učiniti za naše korisnike?" , naglasila je Elgin- NIjhuis.
Radionica je okupila 120 stranih i domaćih turističkih djelatnika, između ostalog i brojne direktore turističkih zajednica u Hrvatskoj te predstavništava HTZ-a u svijetu.
U petak, 25.listopada, drugog dana skupa održat će se predavanje pod nazivom ''Mjerenje i evaluacija aktivnosti e-marketinga", u sklopu kojega će biti prikazano kako postaviti ciljeve i definirati prave ključne pokazatelje uspješnosti. Također, govorit će se o ključnoj temi, odnosno o „Online brendiranju destinacije", a u kojem e-marketing uvelike pridonosi u upravljanju ugledom određene destinacije.
Nakon zatvaranja ovog skupa, održat će se otvorenje tradicionalnog skupa turističkih djelatnika Dani hrvatskog turizma i Hrvatskog turističkog foruma s početkom u 11,30 sati u Hotelu Iadera, Punta Skala, Zadar. Dane hrvatskog turizma i Hrvatski turistički forum će otvoriti ministar turizma Darko Lorencin, glavni ravnatelj Hrvatske radio televizije Goran Radman, potpredsjednica Hrvatske gospodarske komore Vesna Trnokop Tanta, direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, župan Zadarske županije Stipe Zrilić i gradonačelnik Božidar Kalmeta.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Projekt koji prati velebitske pastire od prapovijesti do danas zaokružen je dokumentarnim fotografijama Marka-Lorenza Blaslova!
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.