Biznis

Dodjeljene nagrade

Ilirija d.d., ambasador hrvatskog kongresnog i poslovnog turizma

Ilirija d.d., ambasador hrvatskog kongresnog i poslovnog turizma

Hrvatska udruga profesionalaca kongresnog turizma na 2. Forum hrvatske kongresne industrije 2013., okupljanju profesionalaca iz hrvatskog kongresnog i insentiv turizma, održanom 03. prosinca 2013. u Zagrebu.

Na forumu je sudjelovalo 80-ak predstavnika kongresno-insentiv industrije iz čitave Hrvatske, a gosti su bili i predstavnici Hrvatske turističke zajednice, Hrvatske gospodarske komore - Sektora za turizam, srodnih udruga u turizmu (putničkih agencija, hotela) itd.

Na forumu su dodijeljene nagrade odnosno priznanja AMBASADOR HRVATSKOG KONGRESNOG TURIZMA koje imaju za cilj promicanje kongresnog-insentiv turizma u Republici Hrvatskoj, pozicioniranje Hrvatske kao poželjne kongresno-insentiv destinacije i poticanje svih sudionika na kandidiranje Hrvatske kao domaćina u kongresno-insentiv industriji.

Među nagrađenima je i ILIRIJA d.d. kojoj je uručeno priznanje Ambasadora kongresnog turizma u kategoriji najkreativnija profesionalna izvedba insentiva u 2013. godini, odnosno direktor objekta Arsenal, koji posluje u sastavu ILIRIJE d.d, gospodinu Tomislavu Karamatiću. Naime, kroz cijeli mjesec travanj 2013. godine u Arsenalu se održala europska premijera automobila Chevrolet Trax na kojoj je u period od 28 dana sudjelovalo preko 804 novinara iz 36 europskih zemalja i 38 predstavnika komapnije Chevroleta iz 36 europskih zemalja.

Upravo su kongresni turizam i cijela MICE industrija, u kojeg smo u posljednje dvije godine značajno ulagali, u povećanje i izgradnju novih kapaciteta, tehnički-tehnološko opremanje, te sveukupno unaprijeđenje ponude i podizanje standarda usluge, jedan od najboljih načina kvalitetnog produženja turističke sezone, uspješnog i profitabilnog cjelogodišnjeg poslovanja s posebnim naglaskom na predsezonu i posezonu i kao takav je od iznimno važnosti za jačanje konkurentnosti hrvatskog turizma uopće.

Biti inovativan biti prepoznatljiv i poseban principi su na kojima smo temeljili najznačajnije ulaganje u kongresnu ponudu - izgradnju, opremanje i uređenje EVENT BRODA NADA multifunkcionalnog broda za ekskluzivne evente poput kongresa, poslovnih skupovi i sastanaka, ali i bankete, vjenčanja, domjenke itd., kapaciteta do 180 osoba kojeg smo tržištu predstavili u listopadu ove godine na nautičkom sajmu Biograd Boat-Show.

Kongresnim gostima, koji su istovremeno i najzahtjevniji i najzahvaliniji gosti, kao i svim ostalim gostima, u mogućnosti smo ponuditi integrirani turistički proizvod čije "srce" čine Ilirija resort, Marina Kornati i kamp "Park Soline" dodatnu vrijednost daje ostatak naše ponude uključujući EVENT BROD NADA, ponuda agroturizma, Arsenal u Zadru, spomenik baštine iz 16. stoljeća koncipiran kao "gradski trg na zatvorenom", DMC agencija, sportsko-rekreativni sadržaji, a'la carte restorani ili jednostavnije rečeno omogućiti im potpun doživljaj ne samo Ilirije već i cijele destinacije.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.