Biznis

Vječna dilema....

Mršić: Podravka je bila usnula ljepotica, mislimo da smo je probudili

Mršić: Podravka je bila usnula ljepotica, mislimo da smo je probudili

Sve oči uprte su u 2014. godinu i vječne dileme - hoće li se napokon pokrenuti toliko željeni investicijski ciklus? No sa zadnjim danima 2013. godine iz Koprivnice je u tom smjeru stigla dobra vijest - Uprava i Nadzorni odbor Podravke odobrili su Belupu gradnju dviju novih tvornica, a vrijednost te investicije je oko 390 milijuna kuna u iduće tri godine.

Uprava i Nadzorni odbor Podravke donijeli su odluku kojom se odobrava gradnja dviju novih tvornica - polukrutih i tekućih te krutih oblika lijekova Belupa, rekao je u razgovoru za Media servis predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić i pojasnio što će ta investicija značiti.

"Mislimo da u kraćem vremenu možemo realizirati tu investiciju, a ona je većim dijelom namjenjena izvozu. Na takav način želimo doprinjeti novim investicijskom i razvojnom ciklusu u Hrvatskoj uopće, jer očekujemo da 2014. godina doista bude godina preokreta, u kojoj ćemo, nakon restrukturiranja Podravke, krenuti u nove iskorake. Jedan od iskoraka su svakako investicije, investicije u nove proizvodne kapacitete ili investicije u nova tržišta u kojima očekujemo značajni rast".

Kad je riječ o tvornici lijekova, ta bi investicija trebala startati iduće godine i biti završena krajem 2016. odnosno početkom 2017. Investicija bi trebala otvoriti stotinjak radnih mjesta no želja je, kaže Mršić, odgovoriti novim izazovima tržišta i povećati izvoz.

"Značajnija ulaganja u 2014. koja ćemo raditi u marketing odnosno u tržište u prehrambenom dijelu, trebala bi rezultirati da iduće godine rastemo na inozemnim tržištima. Hrvatska trenutno predstavlja jedan posto ili manje od toga zajedničkog europskog tržišta i onaj tko očekuje da može rasti na 1 posto tržišta, pritom zanemarujući preostalih 99% ili zanemarujući više od 200 milijuna potencijalnih potrošača u Rusiji, odnosno zajedničkom tržištu CIS-a, taj nema neku perspektivu. Mi smatramo da trebamo zadržati svoju poziciju u Hrvatskoj ali da je naša perspektiva u rastu. Da bismo to uspjeli moramo investirati ili u proizvodne kapacitete ili u tržište", kaže Mršić za Media servis.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.