Biznis

Strateška poslovna područja

Atlantic Grupa u 2013. zabilježila rast prihoda od prodaje 2,5 posto

Atlantic Grupa u 2013. zabilježila rast prihoda od prodaje 2,5 posto

Atlantic Grupa objavila je kako je u 2013. godini ostvarila prihode od prodaje u iznosu od 5.051,3 milijuna kuna, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 2,5 posto.

Dobit prije kamata i poreza (EBIT) u iznosu od 424,6 milijuna kuna porasla je 6,4 posto u odnosu na normalizirani EBIT u 2012., dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 194,9 milijuna kuna.

Kako pojašnjavaju iz kompanije, ukupnom rastu prihoda od prodaje u 2013. najviše su pridonijela strateška poslovna područja Sportska i aktivna prehrana (rast od 14,9 posto) s najboljim rezultatima na tržištima Njemačke, Španjolske i Rusije, Zdravlje i njega (5,1 posto) koje bilježi rast na hrvatskom i ruskom tržištu, te Slatko i slano (2,8 posto) s rastom na tržištima Srbije, Makedonije i Hrvatske. Kava se s 21,5 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija s 1.087,2 milijuna kuna prihoda od prodaje.

Promatrano po tržištima, najveći rast ostvaren je u Rusiji i ostalim zemljama ZND-a (22,2 posto) čime ovo tržište ostvaruje 5,9 posto ukupnih prihoda od prodaje Grupe. Ključna europska tržišta (Njemačka, UK, Italija, Švicarska, Austrija, Švedska i Španjolska), koja čine 11,7 posto ukupnih prihoda od prodaje, ostvarila su rast od 8,7 posto. Slovenija kao treće po veličini tržište bilježi 6,3 postotni rast. Hrvatsko tržište je najveće u ukupnom prihodu od prodaje s 24,8 posto, a slijedi ga tržište Srbije s 24,1 posto.

Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 72,5 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 15,0 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 6,1 posto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju sa 6,4 posto.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.