Biznis

Hrvati financijski nepismeni

I HUO sudjeluje u manifestaciji Svjetski tjedan novca

I HUO sudjeluje u manifestaciji Svjetski tjedan novca

U okviru provođenja aktivnosti s ciljem jačanja financijske pismenosti u Hrvatskoj, a nastavno i na višegodišnje inicijative društava za osiguranje i Hrvatskog ureda za osiguranje, ove godine se po prvi put u Hrvatskoj obilježava manifestacija 'Global Money Week' usmjerena na promicanje financijskog obrazovanja djece i mladih, koja će se održati do 17. ožujka pod pokroviteljstvom Ministarstva financija u suradnji s Ministarstvom obrazovanja, znanosti i sporta i Ministarstvom gospodarstva, a također su uključeni i predstavnici Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga, Hrvatske narodne banke, Hrvatske udruge banaka, Hrvatske udruge poslodavaca te Hrvatskog ureda za osiguranje.

Hrvatski ured za osiguranje i njegovi članovi svojim se sudjelovanjem u Svjetskom tjednu novca prvenstveno žele obratiti mladima i pomoći im da postanu odgovorni i vješti financijski obrazovani građani, sposobni da sami planiraju svoje financije te prepoznaju osiguranje kao vrijednu podršku u ostvarenju i očuvanju njihovih životnih ciljeva.

Na danas održanom okruglom stolu, u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta na temu Financijskim obrazovanjem do financijske pismenosti na kojem su sudjelovali predstavnici svih institucija uključenih u obilježavanja Svjetskog tjedna novca, Hrvoje Pauković, direktor Hrvatskog ureda za osiguranje je istaknuo kako je iznimno važno podizanje svijesti o riziku: oštećenja zdravlja, imovine, riziku od nezgode, važnost osiguranja života te podizanje svijesti o drugim rizicima te da ta svijest zaživi među mladima u osnovnim i srednjim školama, na fakultetima i da budu upoznati da osiguranje nudi upravljanje tim rizicima i mogućnost rješavanja mnogih životnih problema".

Hrvatski ured za osiguranje je povodom Svjetskog tjedna novca pripremio posebnu brošuru 'Čemu zapravo služi osiguranje', primjerenu mladim ljudima, s osnovama o raznim oblicima osiguranja i pojmovima vezanima uz osiguranje, koja će biti distribuirana mnogim srednjim školama i fakultetima. "Zajednički nam je cilj u idućih 5 do 10 godina imati financijski osviještene građane koji će znati prepoznati i koristiti financijske proizvode, koji će nas poticati da kreiramo proizvode primjerene njima i njihovim potrebama", poručio je Pauković.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.