Hrvati financijski nepismeni
I HUO sudjeluje u manifestaciji Svjetski tjedan novca
U okviru provođenja aktivnosti s ciljem jačanja financijske pismenosti u Hrvatskoj, a nastavno i na višegodišnje inicijative društava za osiguranje i Hrvatskog ureda za osiguranje, ove godine se po prvi put u Hrvatskoj obilježava manifestacija 'Global Money Week' usmjerena na promicanje financijskog obrazovanja djece i mladih, koja će se održati do 17. ožujka pod pokroviteljstvom Ministarstva financija u suradnji s Ministarstvom obrazovanja, znanosti i sporta i Ministarstvom gospodarstva, a također su uključeni i predstavnici Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga, Hrvatske narodne banke, Hrvatske udruge banaka, Hrvatske udruge poslodavaca te Hrvatskog ureda za osiguranje.
Hrvatski ured za osiguranje i njegovi članovi svojim se sudjelovanjem u Svjetskom tjednu novca prvenstveno žele obratiti mladima i pomoći im da postanu odgovorni i vješti financijski obrazovani građani, sposobni da sami planiraju svoje financije te prepoznaju osiguranje kao vrijednu podršku u ostvarenju i očuvanju njihovih životnih ciljeva.
Na danas održanom okruglom stolu, u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta na temu Financijskim obrazovanjem do financijske pismenosti na kojem su sudjelovali predstavnici svih institucija uključenih u obilježavanja Svjetskog tjedna novca, Hrvoje Pauković, direktor Hrvatskog ureda za osiguranje je istaknuo kako je iznimno važno podizanje svijesti o riziku: oštećenja zdravlja, imovine, riziku od nezgode, važnost osiguranja života te podizanje svijesti o drugim rizicima te da ta svijest zaživi među mladima u osnovnim i srednjim školama, na fakultetima i da budu upoznati da osiguranje nudi upravljanje tim rizicima i mogućnost rješavanja mnogih životnih problema".
Hrvatski ured za osiguranje je povodom Svjetskog tjedna novca pripremio posebnu brošuru 'Čemu zapravo služi osiguranje', primjerenu mladim ljudima, s osnovama o raznim oblicima osiguranja i pojmovima vezanima uz osiguranje, koja će biti distribuirana mnogim srednjim školama i fakultetima. "Zajednički nam je cilj u idućih 5 do 10 godina imati financijski osviještene građane koji će znati prepoznati i koristiti financijske proizvode, koji će nas poticati da kreiramo proizvode primjerene njima i njihovim potrebama", poručio je Pauković.
Vezane vijesti
-
-
-
-
Donosimo vam nekoliko savjeta stručnjaka koji će vam pomoći da riješite financijske probleme
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.