Biznis

Mutni poslovi

20 znakova koji otkrivaju prevaranta

20 znakova koji otkrivaju prevaranta

Da biste izbjegli sve maštovitije prevarante iz zemlje i inozemstva, u četiri oka i na internetu, trebate na vrijeme prepoznati sumnjivca

Predstečajne nagodbe otvorile su nove kanale za poslovne prijevare, no rizik od varalica sve je veći i u drugim poslovnim transakcijama. Da biste izbjegli sve maštovitije prevarante iz zemlje i inozemstva, u četiri oka i na internetu, trebate na vrijeme prepoznati sumnjivca.

 

Detektivska agencija Detektiv Sova upozorava na 20 znakova koji ukazuju na mogućeg prevaranta:

1. Nakon ponude za sklapanje novog posla ponuđač izbjegava sastanak u svojem poslovnom prostoru

2. Prilikom sastanka u poslovnim prostorijama novoga poslovnog partnera zapazili ste neobičnu urednost i ‘sterilnost' prostora, kao da nitko u njemu ne boravi

3. Novi poslovni partner pojavljuje se kao tvrtka ili osoba za koju nikada niste čuli u svojoj branši

4. Sjedište novoga poslovnog partnera u nekoj je nepoznatoj, udaljenoj ‘off shore' oazi

5. Novi poslovni partner nije ostavio adresu svog sjedišta, telefon, telefaks i e-mail, već samo broj mobilnog telefona

6. Broj mobilnog telefona vašega novog poslovnog partnera nije u telefonskom imeniku

7. Kod novoga poslovnog partnera upadljiva je razmetljivost u smislu odijevanja, automobila i drugih luksuznih predmeta

8. Ubrzo nakon početka razgovora novi poslovni partner postavio je zahtjev ili zamolbu za bilo kakvom novčanom uplatom, avansom ili slično

9. Nakon prvih novčanih transakcija pojavile su se ‘iznenadne' teškoće u daljnjoj realizaciji posla

10. Nakon prvih novčanih transakcija izgubili ste kontakt s poslovnim partnerom

11. Uslijedili su izgovori i otezanje s daljnjim kontaktima

12. Kod kupnje nekretnine zapazili ste veliku žurbu

13. Prodavatelj se neobično ponaša prilikom razgledavanja nekretnine

14. Kod zahtjeva za uvid u dokumentaciju nekretnine pojavili su se razni izgovori zbog nekompletnosti dokumentacije

15. Kod kupnje neke vrijedne pokretne stvari prodavatelj je iskazao ‘uvrijeđenost' i ‘ljutnju'

16. Prodavatelj je pretjerano servilan kod vašeg pokušaja da obavite nužne provjere kvalitete i vjerodostojnosti

17. U novom poslovnom odnosu poslovni partner upadljivo nameće svoje ‘pouzdane' osobe i ‘stručnjake' da obave sve potrebne formalnosti, provjere i drugo

18. Od početka novi poslovni partner pokušava nametnuti osoban i prisan odnos

19. Kod vas se pojavila izvjesna nelagoda u odnosu s novim poslovnim partnerom

20. Počinjete osjećati krivnju zbog inzistiranja na provjeravanju bitnih činjenica i strogom pridržavanju procedure


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.