Bolje nego ikad
Facebook ruši sve rekorde u poslovanju
Ono što je Facebook napravio s mobilnim segmentom je jedna od najimpresivnijih stvari
Usprkos žestokoj kritici posljednjih par kvartala, Facebook kao kompanija posluje bolje nego ikad - i to upravo u segmentu za koji je vladalo najviše straha - mobilnim oglasima.
Čini se kao da je kompanija pronašla magičnu formulu poslovanja nakon nekoliko upitnih poteza s izlaskom na burzu. Uz više od 1,32 milijarde korisnika diljem svijeta, kompanija je ostvarila 2,91 milijardu dolara u prihodima te 791 milijun dolara neto dobiti.
Prihodi su tako narasli za 61 posto u odnosu na isti period prošle godine, a neto dobit se više nego udvostručila s prošlogodišnjih 333 milijuna dolara. Ono što je najbitnije, Facebook je pronašao uspješnu formulu za mobilno oglašavanje, koje sada čini gotovo dvije trećine svih prihoda kompanije.
'Ovo su jednostavno fenomenalni brojevi. Temeljni dio poslovanja je toliko jak da im kupuje vremena te si mogu priuštiti biti konzervativni i izravni u donošenju novih proizvoda', rekao je analitičar kuće Macquarie Capital Ben Schachter za New York Times.
Ipak, čelnik Facebooka Mark Zuckerberg smatra kako to nije sve što mogu pružiti investitorima. 'Ovo je bio dobar kvartal za nas, ali ima još mnogo mjesta za rast', izjavio je tijekom konferencijskog poziva s analitičarima.
Na ovoj popularnoj društvenoj mreži možda dolazi do zasićenja te prima sve manje korisnika, no stoji činjenica kako prihodi kompanije rastu - baš kao i vrijednost dionica. U jednom trenutku nakon objave poslovnih rezultata (nakon uobičajenih poslovnih sati burze) ona je skočila na 75 dolara, u usporedbi s početnom cijenom od 38 dolara po dionici kad je Facebook uopće postao javnom kompanijom.
'Ono što je Facebook napravio s mobilnim segmentom je jedna od najimpresivnijih stvari koje sam vidio od neke internetske kompanije proteklih godina', rekao je za Wall Street Journal Mark Mahaney, analitičar kuće RBC Capital Markets.
Jasno, prijetnja iz pravca Mountain Viewa još uvijek postoji, a borba Facebooka i Googlea za uspješno ubiranje novca od mobilnog oglašavanja će sasvim sigurno postajati sve žešćom.
Vezane vijesti
-
Američki tinejdžeri sve rjeđe koriste Facebook te u virtualnoj komunikaciji biraju ostale platforme poput YouTubea, Instagrama i Snapchata, pokazali su rezultati ankete.
-
Iz društvene mreže Facebook prošlog su tjedna objavili da se korisnici, koji su često na naslovnoj stranici i samo scrollaju po njemu, mogu osjećati loše i imati manje samopouzdanja, javlja USA Today.
-
Njemački sud je u utorak odbio zahtjev 19-godišnjeg sirijskog izbjeglice koji je htio prisiliti Facebook da zabrani zloporabe njegova 'selfieja' s kancelarkom Angelom Merkel
-
Facebook će uskoro uvesti novu opciju- sekundarni News Feed. Po najnovijim objavama, redovni News Feed ostaje kao početna stranica (Home page), dok će drugi postojati kao opcija Explore
Izdvojeno
-
Predsjedničke kandidatkinje Možemo! Ivana Kekin upozorila je u subotu da oko 300 tisuća žena u Hrvatskoj nema svog primarnog ginekologa i nadležni trebaju raditi da se to promjeni, a na upit novinara o svojoj vili u Istri rekla je da je zaradila, doktorica je znanosti, a muž rock zvijezda.
-
Policijski službenici nastavljaju s provođenjem kriminalističkog istraživanja.
-
Dva hrvatska državljanina u dobi od 53 i 51 godinu u trgovini u Bibinjama ovoga četvrtka ukrali su više parfma.
-
Zavezanih ruku i s trakama preko usta ukazali na kršenje životinjskih prava
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.