"Hrvatska 365"
Počela velika reklamna kampanja: Oglasi za 4 milijuna kuna pune posezonu
Hrvatska je turistička zemlja za sva godišnja doba - radni je moto kampanje koju Hrvatska turistička zajednica pokreće u sklopu projekta "Hrvatska 365", kojom se promoviraju ponuda i zanimljivosti na 22 lokacije u Hrvatskoj u posezoni, piše Slobodna Dalmacija
Od ovog tjedna pa do 30. rujna traje web-oglašavanje HTZ-a na francuskom, talijanskom, njemačkom, slovenskom, norveškom, švedskom i britanskom tržišt, dok će na tržištima Njemačke i Slovenije oglašavanje trajati do 31. listopada. Vrijednost oglašavanja je oko 1,3 milijuna kuna.
U toj kampanji HTZ će oglašavati ponudu u posezoni na vrlo poznatim i "prometnim" portalima, među kojima su herold.at, fr.lastiminute.com, ffrandonnee.fr, lastminute.com, libero.it, web.de, dnevnik.si, lonelyplanet.com, guardian.co.uk i drugi.
Oglašivačka kampanja "Hrvatska 365" provodit će se tijekom rujna i u tiskanim medijima tih zemalja, a predviđeni iznos za oglašavanje je bruto 2,7 milijuna kuna, kažu u HTZ-u.
Tom kampanjom poruka o ponudi Hrvatske izvan glavne sezone stići će preko novina i revija kao što su "Krone bunt", "Gusto Spezial", BILD, "Suddeutsche Zeitung", "Finance", "Delo", "Daily Telegraph", "Sunday Times" i drugi. Osim oglašavanja, odabrane 22 lokacije bit će u listopadu u programu posebnih studijskih putovanja za novinare i agente u organizaciji HTZ-a.
I u novinama
Podsjetimo, projekt promoviranja posezone i predsezone zajednički rade Ministarstvo turizma i HTZ, a osnovni uvjeti koje destinacije trebaju zadovoljiti da bi se promovirale u posezoni jesu da u njima bude otvoreno minimalno 50 posto smještaja u hotelima i 50 posto restorana i barova, banke i drugo potrebno turistima.
Glavni ured HTZ-a pripremit će prezentacije za inozemne novinare te predstavnike specijaliziranih turističkih agencija koje prodaju paket-aranžmane u predsezoni i posezoni. Šest je proizvoda na koje se projekt fokusira: kultura, vino i gastronomija, biciklizam, poslovna putovanja, wellness i zdravlje te aktivni odmor, pojašnjavaju u HTZ-u.
- Riječ je o trajnom procesu koji će se odvijati u destinacijama. Tako će se prirodnim putem od lokalne razine prema regionalnoj kreirati turistički proizvodi te to treba biti sustavan proces kojemu je cilj produženje sezone - kaže ministar turizma Darko Lorencin, dodajući kako program "Hrvatska 365" treba shvatiti kao mozaik kojim će se slikati destinacije i cijela Hrvatska.
Vezane vijesti
-
-
-
Bivša predsjednica Vlade Republike Corruptia, nezaposlena od 5. 12. 2011. tražim novu državu da je upropastim. Kvalifikacija i stručnosti nemam, ali ambiciju imam...
-
'Dugogodišnji sam pomorac, brodove znam u dušu, pa je bio i logičan izbor da počnem raditi kao posrednik u njihovoj prodaji', kaže kapetan iz Splita
Izdvojeno
-
U subotu, 25. siječnja ulaz u Nacionalni park bit će besplatan za sve posjetitelje
-
Često si zabrinut/a? Bojiš se neuspjeha na ispitnim rokovima? Ne možeš se koncentrirati na učenje?
-
Tijekom prvog dana, više od sto korisnica već se pridružilo WomLife zajednici u želji da krenu živjeti zdravije.
-
Kao završna svečanost proslave 125.- e godišnjice planinarstva na zadarskom području održana je promocija monografije u Providurovoj palači u Zadru.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.