Neobičan biznis
Prva slovenska pekara za pse širi prodaju i program, ali zasad bez profita
Prvoj slovenskoj "pekari za pse" poslovi dobro idu, no mlada poduzetnica iz Maribora, koja ju lani otvorila jer nakon diplome nije mogla dobiti zaposlenje u struci, kaže da bi moglo biti i bolje.
"Za sada nemamo dobiti, pokrivamo samo troškove, a spašavaju nas narudžbe iz inozemstva", rekla je za "Delo" od četvrtka Nastja Verdnik, dodavši da joj nije žao što je pokrenula neobičan biznis iako je u početku bilo mnogo stresa, pa čak i prijava ljubomornih susjeda tržnoj inspekciji.
Prve biskvite i kekse za pse počela je peći za vlastog terijera i za prijatelje, u dokolici dok je neuspješno tražila posao nakon što je diplomirala novinarstvo. Poslije je, uz pomoć mariborske razvojne agencije za inovativno poduzetništvo, registrirala marku "Hov-hov" (u prijevodu Vau-vau), te otvorila obrt u koji je uključila i članove obitelji.
Sada prodaje pasju hranu preko interneta te u dvije franšizne trgovine (u Ljubljani i Zagrebu), a brojne upite i narudžbe dobiva iz SAD-a, Grčke, Turske, Madžarske, Njemačke i drugih zemalja.
Iduće godine, najavila je mlada poduzetnica, pod njenom markom počet će se peći biskviti i drugi proizvodi za pse u Trstu, a uskoro će nastupiti na božićnim sajmovima u Klagenfurtu i Grazu.
Nastja peče više vrsta keksa, biskvita, torti i drugih delicija za pse, a njeni se proizvodi razlikuju od sličnih utoliko što ne sadržavaju konzervanse, sol ili šećer.
Paletu proizvoda proširila je na dijetni i vegetarijanski program, pa čak na dodatke za pse koji imaju neku alergiju.
Vezane vijesti
-
Ljubimci su sjajni!
-
Dosta je dugo vladalo mišljenje da psi nemaju sjećanja na određene trenutke. Čini se da to ipak nije istina
-
-
Izdvojeno
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Učenici OŠ Voštarnica su se, kao i svake godine, posebno potrudili i izradili ukrase za božićnu jelku koju su na dan sv. Lucije došli okititi sa svojim nastavnicama.
-
Na pozornici su se izredali izvođači različitih dobnih skupina i glazbenih stilova i tako ukazali na osobitosti vlastitih kultura, ali i na doprinos glazbe u stvaranju zajedništva i poticanju što kvalitetnije integracije.
-
Stručnjaci iz KAYAK-a anketirali su ljude diljem Ujedinjenog Kraljevstva kako bi ustanovili koje poklone smatraju najgorima i ne žele ih dobiti za Božić.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.