Biznis

Novi brend My ballerinas

Borovo s novim balerinkama kreće u pohod na Europu

Borovo s novim balerinkama kreće u pohod na Europu

U utorak su u zagrebačkoj Laubi na konferenciji za medije predstavnici najstarijeg hrvatskog proizvođača obuće - Borova, Gordan Kolundžić, predsjednik Uprave, i Jasmina Matiša, direktorica marketinga i istraživanja tržišta, predstavili novi brend My ballerinas s kojim Borovo kreće u osvajanje domaćeg i inozemnih tržišta, javlja N1info

 

'Nakon dugog i mukotrpnog procesa završena je predstečajna nagodba Borova. To društvu daje jednu dodatnu, novu dimenziju s koje dalje može nastaviti normalno živjeti i raditi na način samoodrživosti, gdje ljudi koji sudjeluju u razvoju našeg proizvoda mogu računati na to da od svog rada mogu samostalno živjeti. Borovo je u predstečajnu nagodbu ušlo sa 168 milijuna kuna duga.

Nakon otpisa kamata i 30 posto glavnice u prvoj skupini vjerovnika (država) i nakon otpisa kamata u drugoj skupini vjerovnika (banke) i otpisa 30 posto glavnice u trećoj skupini vjerovnika (dobavljači), predstečajna nagodba je završena sa 68 milijuna kuna gubitka. To nije pozicija koja nije održiva i smatramo da nam to daje neke garancije za budućnost', kazao je prvi čovjek Borova.

Predsjednik Uprave Borova dodao je da je Borovo samo lani proizvelo 400 tisuća pari cipela u obje produkcije (gumena i kožna). Prema njegovim riječima, to nije do kraja iskorišten kapacitet.

'Maksimum Borova bio bi oko 500 tisuća pari cipela', dodao je Kolundžić.

'Što se tiče izvoznih rezultata, oni su na razini od oko osam-devet posto od našeg cjelokupnog poslovanja. Okrećemo se izvozu uzbrdo, okrećemo se Francuskoj, Njemačkoj, Švedskoj. Nastojimo ući u razvijenija europska tržišta s većim cjenovnim razredom', kazao je Kolundžić.

'Još nismo uspjeli pobijediti taj uvoznički lobi. Kao kupci Borova pojavljuju se samo MUP i MORH, ni jedna druga državna tvrtka niti lokalna zajednica, ali u to ipak ne bih ulazio. U uvjetima gdje je cijena jedini kriterij, jako je teško. Ne postoji ona socijalno odgovorna nota. Ali se ja nadam da će svijest naših ljudi i kvaliteta naših proizvoda promijeniti tu situaciju', rekao je Kolundžić.

'Ovime otvaramo novu stranicu poslovanja Borova, poslovanja koje je okrenuto prema kupcima i njihovim potrebama. Ono što Borovo nudi je ozbiljan proizvod, konkurentna cijena i dizajn. Vjerujemo u ono što radimo i vjerujemo u Borovo', kazala je direktorica marketinga i istraživanja tržišta u Borovu, Jasmina Matiša.

Novi brend Borova 'My ballerinas' predstavile su i dizajnerice Hana Ciliga i Andreja Roškar.

Proizvodi Borova su kvalitetni, ručno rađeni i od prirodnih materijala, naglasile su dizajnerice, piše tportal.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.