Novi brend My ballerinas
Borovo s novim balerinkama kreće u pohod na Europu
U utorak su u zagrebačkoj Laubi na konferenciji za medije predstavnici najstarijeg hrvatskog proizvođača obuće - Borova, Gordan Kolundžić, predsjednik Uprave, i Jasmina Matiša, direktorica marketinga i istraživanja tržišta, predstavili novi brend My ballerinas s kojim Borovo kreće u osvajanje domaćeg i inozemnih tržišta, javlja N1info
'Nakon dugog i mukotrpnog procesa završena je predstečajna nagodba Borova. To društvu daje jednu dodatnu, novu dimenziju s koje dalje može nastaviti normalno živjeti i raditi na način samoodrživosti, gdje ljudi koji sudjeluju u razvoju našeg proizvoda mogu računati na to da od svog rada mogu samostalno živjeti. Borovo je u predstečajnu nagodbu ušlo sa 168 milijuna kuna duga.
Nakon otpisa kamata i 30 posto glavnice u prvoj skupini vjerovnika (država) i nakon otpisa kamata u drugoj skupini vjerovnika (banke) i otpisa 30 posto glavnice u trećoj skupini vjerovnika (dobavljači), predstečajna nagodba je završena sa 68 milijuna kuna gubitka. To nije pozicija koja nije održiva i smatramo da nam to daje neke garancije za budućnost', kazao je prvi čovjek Borova.
Predsjednik Uprave Borova dodao je da je Borovo samo lani proizvelo 400 tisuća pari cipela u obje produkcije (gumena i kožna). Prema njegovim riječima, to nije do kraja iskorišten kapacitet.
'Maksimum Borova bio bi oko 500 tisuća pari cipela', dodao je Kolundžić.
'Što se tiče izvoznih rezultata, oni su na razini od oko osam-devet posto od našeg cjelokupnog poslovanja. Okrećemo se izvozu uzbrdo, okrećemo se Francuskoj, Njemačkoj, Švedskoj. Nastojimo ući u razvijenija europska tržišta s većim cjenovnim razredom', kazao je Kolundžić.
'Još nismo uspjeli pobijediti taj uvoznički lobi. Kao kupci Borova pojavljuju se samo MUP i MORH, ni jedna druga državna tvrtka niti lokalna zajednica, ali u to ipak ne bih ulazio. U uvjetima gdje je cijena jedini kriterij, jako je teško. Ne postoji ona socijalno odgovorna nota. Ali se ja nadam da će svijest naših ljudi i kvaliteta naših proizvoda promijeniti tu situaciju', rekao je Kolundžić.
'Ovime otvaramo novu stranicu poslovanja Borova, poslovanja koje je okrenuto prema kupcima i njihovim potrebama. Ono što Borovo nudi je ozbiljan proizvod, konkurentna cijena i dizajn. Vjerujemo u ono što radimo i vjerujemo u Borovo', kazala je direktorica marketinga i istraživanja tržišta u Borovu, Jasmina Matiša.
Novi brend Borova 'My ballerinas' predstavile su i dizajnerice Hana Ciliga i Andreja Roškar.
Proizvodi Borova su kvalitetni, ručno rađeni i od prirodnih materijala, naglasile su dizajnerice, piše tportal.
Vezane vijesti
-
Radnicima zaposlenima u proizvodnji u vukovarskome Borovu u petak je sa zakašnjenjem od 15-ak dana isplaćena plaća za veljaču, potvrđeno je iz Uprave Borova koje od Domovinskog rata posluje s teškoćama
-
SDP-ov zastupnik Mirando Mrsić izjavio je u četvrtak u Hrvatskom saboru da radnici Borova mjesec i pol dana nisu primili plaću, te ustvrdio kako Vlada 'zaboravlja Borovo'
-
-
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.