Biznis

Pretraga

Što potencijalni turisti "googlaju" o Hrvatskoj?

Što potencijalni turisti

Hrvatska se nalazi na 12. mjestu brendova u Europi. A što potencijalni turisti najviše pretražuju o Hrvatskoj na internetu?

José Filipe Torres jedan je od vodećih svjetskih stručnjaka u području brendiranja zemalja. Nije studirao, nego je odmah s 18 godina počeo raditi u promidžbi dizajna. Godine 2003. osnovao je Bloom Consulting, koja je danas jedna od najuspješnijih tvrtki u brendiranju država, piše Telegram.hr.

Bloom Consulting analizirao je 3,818.000 ključnih riječi na devet svjetskih jezika. Analiza sadrži pretraživanje povijesnih nalazišta, gastronomije, običaja lokalnog stanovništva, aktivnosti poput ronjenja, lova i sportova te specifičnih vrsta turizma. Tako se može doznati što potencijalni turisti traže na određenoj destinaciji te kakvi su rezultati pojedine destinacije u odnosu na konkurenciju. Konačne informacije pomažu formulirati turističke strategije i ciljeve.

Hrvatska na 28. mjestu

Na toj se ljestvici Hrvatska nalazi na 28. mjestu, iza Tajvana i Egipta, a ispred Švedske.Torres je otkrio što potencijalni turisti pretražuju vezano uz Hrvatsku.

''Hrvatska se nalazi na 12. mjestu brendova u Europi. Iako je u odnosu na prošlu godinu nazadovala za jedno mjesto, još se uvijek smatra europskom turističkom silom. Dolazi iza jakih nacionalnih brendova kao što su Grčka, Portugal i Nizozemska. Zemlje poput Švedske, Rusije i Belgije na našoj su se ljestvici našle iza Hrvatske''

A što potencijalni turisti najviše pretražuju o Hrvatskoj na internetu?

Po istraživanju, na svako pretraživanje dolaze otprilike dva turistička dolaska. Kada je riječ o Hrvatskoj, ključne riječi koje ljudi pretražuju vezano uz turizam su: plaže, zaštićena područja, veslanje, lokalna gastronomija i krstarenja.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.