Biznis

Croatia, Full of Life

Ivičić: Naš će fokus biti usmjeren na jačanje imidža hrvatskog turizma

 Ivičić: Naš će fokus biti usmjeren na jačanje imidža hrvatskog turizma

Na najvećem godišnjem skupu turističkih djelatnika u Poreču predstavljen je detaljnije novi krovni komunikacijski koncept hrvatskog turizma, odnosno nova imidž kampanja „Croatia, Full of Life“, koja je nedavno krenula na stranim tržištima.

Prošle smo godine bili iznenađeni slabim brendom Hrvatske stoga smo krenuli u novu kampanju jer je brend ono što je najvrijednije u turizmu, istaknuo je Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić poručivši kako put do uspjeha brenda nije jednostavan te da će potrajati godinama.

"Naš će fokus iduće godine biti usmjeren, svi naši resursi, na jačanje snage brenda,imidža hrvatskog turizma.

Želimo da hrvatski brend bude što vidljiviji, da bude što jači, da bude top of mind, kad netko pomisli na odmor da se među tih 5 destinacija nalazi i Hrvatska, to je naš cilj", istaknuo je Ivičić. 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.