Najbogatiji Kinez u godinu dana udvostručio svoje bogatstvo
Wang Jianlin, najbogatiji Kinez, svoje je bogatstvo više nego udvostručio u godinu dana povećavši ga za 17 milijarda dolara, što je nešto više od BDP-u Islanda, objavio je u ponedjeljak američki časopis Forbes.
Imovina utemljitelja i predsjednika grupe Dalian Wanda, specijalizirane za nekretnine i industriju zabave, porasla je s 13,2 na 30 milijarda dolara, stoji u "Popisu 100 najvećih bogataša Kine" za 2015., što ga svake godini objavljuje američki ekonomski časopis.
Zaradu je najbogatiji Kinez ostvario unatoč tomu što je u samo jednom danu izgubio 3,6 milijarda dolara u padu dionica burze.
Bivši časnik Narodne vojske, danas 61-godišnji Wan Jianlin rekao je kratko se pojavivši na televiziji da je bolje osloniti se na sile tržišta i biti kreativan nego pribjegavati tradicionalnim prijateljskim vezama.
Početkom godine kupio je za milijardu dolara švicarsku tvrtku za sportski marketing Infront, koju je vodio nećak smijenjenog čelnika FIFA-e Joseph Blatter. Zatim je kupio i 20 posto kapitala španjolskog nogometnog kluba Atletico Madrid.
U svijetu je postao poznat 2012., kada je kupio američki lanac kinodvorana AMC Entertainment za 2,6 milijarde dolara.
Izbivši na prvo mjesto, novi nositelj kineskog Forbesa smijenio je utemeljitelja kineskog diva internetske prodaje, Jacka Maa, vlasnika Alibabe koji je sada na 2. mjestu s bogatstvom od 21,8 milijarde dolara.
100 najbogatijih Kineza posjeduje ukupno 450 milijarda dolara, navodi Forbes. Šestero od 10 najbogatijih Kineza bavi se sektorom tehnologije.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Znate li što su Plave zone? Izuzetno veliki broj slučajeva srčanih bolesti, moždanog udara, raka i drugih smrtonosnih bolesti prisutan je kako kod nas, tako i u većini zemalja zapadnog svijeta.
-
Zdenka Kovačiček i Greenhouse blues band nastupit će 21. Veljače u Polivalentnoj dvorani Providurove palače
-
Od osumnjičenika je oduzeta marihuana, hašiš, kokain te novac za koji se sumnja da potječe od preprodaje droge
-
HGK- Županijska komora Zadar u srijedu 29. siječnja u svojim je prostorijama organizirala radionicu naziva ;Kako izraditi komunikacijsku strategiju tvrtke i poboljšati prodaju?
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.