Biznis

Za Appleove proizvode u SAD-u najviše novca izdvajaju muškarci od 65 godina i stariji

Za Appleove proizvode u SAD-u najviše novca izdvajaju muškarci od 65 godina i stariji

Prema istraživanju koje je provela agencija za marketinška istraživanja Slice Intelligence, najviše novca za Appleove proizvode u SAD-u izdvajaju muškarci koji su navršili 65 godina života i stariji. Oni su u proteklih godinu dana za online kupnju odvajali prosječno 976 $.



U Slice Intelligenceu navode kako je skupina osoba koje su navršile 45 godina i stariji u razdoblju od listopada 2014. godine do rujna 2015. godine činila 27% od ukupnog broja kupaca Appleovih proizvoda te da su oni za kupnju preko weba odvajali više novca od utvrđenog nacionalnog prosjeka od 788 dolara (prosjek je utvrđen na osnovu praćenja preko 3 milijuna online kupaca).

Također, muškarci su kao spol najvjerniji Appleovi kupci te za Appleove proizvode odvajaju puno više nego žene; u prosjeku svaki muški kupac odvajao je 897 $, dok su žene prosječno odvajale 633 $.

Kupci s većom godišnjom plaćom ne odvajaju značajno više novaca za Appleove proizvode u odnosu na kupce s manjom plaćom. Iznenađujući je podatak da su kućanstva s dohotkom manjim od 15 tisuća $ imala istu potrošnju na Appleove proizvode kao i kućanstva čiji se dohodak kreće između 125 i 150 tisuća $. iPhone ili neki drugi Appleov gadget najrjeđe kupuju žene između 18 i 24 godine života.

Osobe između 25 i 34 godine najčešći su kupci iPhone, Macbook Air, Macbook Pro i Apple TV proizvoda, osobe starije životne dobi (od 65 pa na više godina) najčešći su kupci iPad tableta, osobe između 35 i 44 godine najčešće kupuju Apple Watch pametni sat, dok su najčešći korisnici Apple Music servisa osobe od 25 do 34 godine života.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.