Biznis

"Croatia Full of life"

Hrvatska traži turistički rast na britanskom tržištu

 Hrvatska traži turistički rast na britanskom tržištu

Od kolovoza prošle do srpnja ove godine iz Velike Britanije ostvareno je više od 63 milijuna putovanja što je porast od 7 posto u odnosu na isto prethodno razdoblje

Hrvatska se ovog tjedna predstavila na jednoj od najvećih svjetskih turističkih burzi World Travle Market u Londonu. Reakcije na novi slogan hrvatskog turizma "Croatia Full of life" većinom su pozitivne, pogotovo s britanskog tržišta na kojem posljednjih godina bilježimo rast, a očekivanja za 2016. također su optimistična.

Od kolovoza prošle do srpnja ove godine iz Velike Britanije ostvareno je više od 63 milijuna putovanja što je porast od 7 posto u odnosu na isto prethodno razdoblje. Britanci su ujedno i jedni od najboljih svjetskih potrošača. Godišnje potroše više od 37 milijardi funti, a samo u Hrvatskoj prosječno dnevno ostave 122 eura što ih svrstava na sam vrh najboljih potrošača u našoj zemlji. Ne čudi stoga što tražimo rast na tom velikom tržištu.

Očekuje se da ćemo do kraja godine zabilježiti više od pola milijuna britanskih posjetitelja, čime bi prvi put dostigli brojke dolazaka s tog tržišta s kraja 1980-ih. Uz ovogodišnji plus od 15 posto, iduće godine očekuje se rast od 20 posto. Za veći porast nužno je više avio linija o čemu su se i vodili razgovori u Londonu. Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.

"Imat ćemo nešto novih linija iz Velik Britanije. Sad imamo jendu novu situaciju. Prije smo molili aviooperatere da nam otvore linije, a sada oni nas. Dakle, njima treba destinacija koja se traži. Hrvatska očito to postaje, a oni su isto voljni, vide da takve linije će imati manje rizika ali zamolili su nas da ne izlazimo s tim detaljima. Dok oni to ne objave službeno, uvijek postoji mogućnost da im netko drugi uskoči i ukrade liniju", rekao je Ivičić.

Nedavno istraživanje britanskog tržišta pokazalo je da su Britanci općenito zadovoljni hrvatskim prirodnim ljepotama i gastronomijom.

Osim mladih Britanaca koje zanima festivalski turizam, najviše potencijala za dolazak u našu zemlju imaju obitelji s djecom. Zabilježen je i novi trend, u Hrvatsku s britanskog tržišta sve više dolaze - samci. Aleksandra Pukšar iz turističke agencije Kompas Zagreb.

"Koji dolaze na turu ovdje po Hrvatskoj, pretežno borave u Dalmaciji. Oni se ovdje upoznaju i koncept programa je takav da se oni jednostavno moraju družiti svi sa svima i nakon desetak dana oni uspostavljaju nove kontakte, postaju prijatelji, počinju se družiti i kao takvi krenu dalje na normalna putovanja za dvoje", rekla je Pukšar.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.