Biznis

4 milijuna kuna

Završeno preuređenje zadarskog METRO Cash & Carry centra

Završeno preuređenje zadarskog METRO Cash & Carry centra

Završeno je preuređenje veleprodajnog centra u Zadru u koje je METRO Cash & Carry uložio više od 4 milijuna kuna.

Centar u Zadru preuređen je temeljem rezultata ankete provedene među zadarskim kupcima kojom je METRO utvrdio što im je najvažnije pri nabavci proizvoda te što je po njihovom iskustvu ključno za uspješno poslovanje hotela, restorana, kafića, malih trgovina, fast foodova te ostalih tvrtki i obrta.

"Preuređeni zadarski METRO važan je u provedbi strategije METRO-a koja se fokusira na konkretna i cjelovita rješenja za profesionalne kupce, s posebnim naglaskom na hotelijere i ugostitelje kojima želimo pružiti podršku u nastojanjima da produlje turističku sezonu. Zadarski centar prvi je METRO u Hrvatskoj u čijoj su prilagodbi sudjelovali i naši profesionalni kupci i vjerujem kako će upravo zato omogućiti daljnji napredak poslovanja naših partnera", izjavio je Marc Carena, predsjednik Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.

Više od 90% anketiranih kupaca istaknulo je potrebu za boljom dostupnošću informacija o asortimanu i uslugama zbog čega je METRO u zadarskom centru uveo digitalni display s detaljnom kartom centra i mogućnošću pregleda pojedinih proizvoda. U moderniziranom centru u Zadru, METRO je kupcima osigurao stručne savjete stručne savjete vinskog specijalista, gastro specijalista i profesionalnog kuhara jer je više od 86% anketiranih kupaca METRO-a izjavilo je kako su im savjeti stručnjaka tijekom kupovine jako važni.

METRO centar u Zadru otvoren je 2005. godine, a 64 proizvođača i dobavljača iz Zadarske županije svoje proizvode prodaje u METRO centrima u Hrvatskoj. Robnu marku za METRO Cash & Carry proizvode dva dobavljača iz županije, a brancin i orada zadarskog Cromarisa uvršteni su u asortiman METRO-a u Italiji, Austriji, Poljskoj, Srbiji, Češkoj, Njemačkoj i Francuskoj.


Reci što misliš!