Biznis

Novi kampus

Career Booster Zadar - pravo osvježenje za zadarske studente, buduće poduzetnike

Career Booster Zadar - pravo osvježenje za zadarske studente, buduće poduzetnike

Događaji ovakvoga tipa bi se trebali češće odvijati na zadarskom Sveučilištu

U Zadru je od 5. do 7. travnja u organizaciji Udruge Start-UP i potporu Odjela za  turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru održana trodnevna manifestacija Career Booster.

Projekt Start-Up udruge „Career Booster" predstavlja jedinstven koncept u Hrvatskoj koji studentima i mladima omogućava da steknu znanja i vještine potrebna za brži i lakši ulazak na tržište rada. 

1.dan  UTOrak, 5. travnja 

Ljiljana Zekanović Korona, zamjenica pročelnika Odjela otvorila je Career Booster na Odjelu za turizam i komunikacijske znanosti.

Prvo predavanje imao je Amel Hadžipašić iz Start-Up Udruge koja je ujedno i organizator Career Boostera.

Na predavanju su studenti mogli vidjeti primjere dobro i loše napisanih životopisa. Amel je upozorio na važnost stjecanja iskustva još tijekom školovanja kroz volontiranje, praksu te honorarne poslove.
A priliku za stjecanje iskustva studentima su omogućile udruge

CINAZ, TURISTICUS, VOLONTERI te WINGS FOR LIFE koje su nakon predstavljanja svog rada pozvale sve zainteresirane da se sa svojim prijedlozima i idejama aktivno uključe u rad udruge.

Martina Knežević,  PR iz Butique Hostel Foruma je održala zanimljivo predavanje i prezentaciju o marketinškim kampanjama našeg definitivno najpoznatijeg hostela, koje nikad ne prođu nezamijećeno.

Održan je i mini case study " Kako povećati prodaju dostavljenih marendi hostela Forum. Sudionici, formirane grupe od 5 osoba su tragali za najkreativnijim rješenjima, svoje ideje su prezentirali Martini Knežević a grupa najboljih su nagradeni, pogađate marendom. :)  #marenda

2.dan   srijeda,  6. travnja

Marijan Bitanga i Ana Mislov (Općinski sud Zadar) su održali poučno predavanje o radnom pravu.

CISOK, OVB ALLFINANZ i ZADRA NOVA su također studentima približili svoj rad i područje svog djelovanja

Mladen Malik (portal eZadar) - mini case study u kojem su grupe od 5 osoba tražili najkreativnija rješenja kako privući nove klijente/ oglašivače koristeći se društvenim mrežama s budžetom 0 kuna. 
Brainstorming je bio odličan a kada barba Mladen pohvali sve ideje i sve grupe, onda znate da je zaista odličan posao određen.

3. dan  četvrtak, 7. travnja

Andrey Shtylenko održao je inspirativno "The future of jobs" predavanje, gdje je približio nemilosrdnost današnjeg tržišta rada u kojem smo svi itekako možemo biti zamijenjeni.

Biti kreativan, svjež, inovativan i hrabar (u vremenu u kojemu nas svi uče da se zadovoljimo i sa slabije plaćenim poslovima jer ipak živimo u Hrvatskoj) je pun pogodak i vjetar u leđa svima koji svakodnevno slušaju floskule tipa: "čuvaj posao, kriza je, budi sretan što uopće radiš"

Panel rasprava * Andrey Shtylenko * Marko Mišulić (Rentlio) * Mladen Malik (eZadar)

45 minuta koliko je trajala ova rasprava je bilo zaista premalo kako bi ova tri poduzetnika stigla ispričati svoje početke u karijeri, bogato životno i poslovno iskustvo te na koncu dati savjete studentima, budućim poduzetnicima.

COIN I HZZ ZADAR su takodjer predstavili svoj rad te mjere za mlade poduzetnike.

#Rentlio - Marko Mišulić predstavio je koncept Rentlia.

Marko je doskočio problemu privatnih iznajmljivača koji muku muče sa vodjenjem kalendara rezervacija. Dakle ako ste prosječan Zadranin, jasno vam je sve.

Oglašavate se na i na Airbnb-u, Booking.com-u, TripAdvisor-u itd. istovremeno. Naravno da to radite jer time povecavate vjerojatnost rezervacija. 

Ali što kada dodje do overbookinga? Kada prodate jednu sobu/apartman preko npr.Airbnb-a i ne stignete "blokirati datume" na Booking.com-u i dogodi se situacija,  ko za dišpet,  tu istu sobu/apartman bukiraju 5 sekundi nakon na Booking.com-u

Događa se overbooking, nezadovoljni gost ne zeli otkazati rezervaciju jer realno, u pravu je a vi kao iznaljimljivač ćete izvući deblji kraj.

Osim što Rentlio sinkronizira sve kalendare sa svih stranica za iznajmljivače, ima super dodatke tipa "napomena o gostu" i kako je važno kod privatnih iznajmljivača osjetiti tu toplinu . 

Jer ako ste "zapamtili" da Hans voli pivo, Hans će vam se kao gost opet vratiti.  Osjećat će da ga volite (jer kako bi se drugačije sjetili da on voli pivo) a vi zapravo samo koristite RENTLIO.

RENTLIO je održao mini case study: Segmentacija tržišta potencijalnih korisnika aplikacije i primjena prodajne strategije.

Timovi od 5 osoba su morali pronaći najbolji strategiju a pobjedu je odbio tim #zimmerfrei  te će se Markom Mišulićem razvijati daljnje ideje.

Zaključak: Career Booster Zadar je događaj koji je na Novom kampusu bio pravo osvježenje. Kao bivša studentica Odjela za turizam i komunikacijske znanosti te magistra novinarstva i odnosa s javnošću iznenadila sam se sa novim generacijom proaktivnih studenata. 

Svaki sudionik Career Booster-a je na svakom case studyju dao svoj doprinos, razmišljalo se brzo i efikasno a kreativnost je bila na visokom nivou i nagrađena. 

Događaji ovakvoga tipa bi se trebali češće odvijati na zadarskom Sveučilištu.

Prošlo je vrijeme učenja isključivo iz knjiga, traže se poduzetni i kreativni mladi ljudi. Tržište rada danas je nemilosrdno a svako iskakanje iz gomile je korak naprijed do željenog cilja, odnosno posla.

Marta Bulić Tokić, mag.novinarstva i odnosa s javnošću 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.