Biznis

Destinacijski forum Zadar 2016 u Arsenalu 18. i 19. svibnja

Destinacijski forum Zadar 2016 u Arsenalu 18. i 19. svibnja

Važnost brendiranja destinacija i turističkih proizvoda te njihovo  komuniciranje na tržištima s ciljem stvaranja dodanih vrijednosti, glavne su teme Destinacijskog foruma Zadar 2016 koji će se održati u organizaciji Turističke zajednice Zadarske županije 18. i 19.  svibnja i okupiti oko 300 sudionika.

Odavno živimo u svijetu brendova. Kupujemo i konzumiramo brendirane automobile, mobitele, odjeću i obuću, telefone. No što je sa turističkim putovanjima i destinacijama?

Destinacijski forum Zadar 2016 ima cilj osnaživanje turističkog sektora prenošenjem iskustava, razgovorom, suradnjom sa znanošću, s drugim djelatnicima u turizmu, javnim i privatnim, razvojem ljudskog potencijala, propitivanjem onog što radimo i što želimo postići.

Ne propustite predavanja vrhunskih stručnjaka u DVA TEMATSKA DANA:

DESTINACIJSKI MENADŽMENT

Suvremena putovanja motivirana su novim iskustvima i doživljajima. Iz motiva se stvara potreba, a proizvodi i usluge koji zadovoljavaju tu potrebu čine dodatnu ponudu na destinaciji.

Kako pronaći glavne motive, oblikovati proizvod i uslugu te stvoriti brand, jesmo li svjesni svojih prednosti i mana, ciljamo li dobro publiku i znamo li kome se obraćamo?

KOMUNIKACIJA

Suvremeni turist lako stvara očekivanja prije putovanja – digitalni mediji podigli su informiranost na novu razinu. Komunikacija sa korisnicima nekog proizvoda i usluge ključni je alat u stvaranju branda i percepcije.

Kako opstati u surovoj areni turističkih destinacija i digitalne komunikacije, ispunjavamo li očekivanje? Jesmo li ih uopće svjesni? Možemo li ih nadmašiti?!

U Arsenal  potražite odgovore na ova pitanja. Pomoći će nam stručnjaci iz renomiranih marketinških agencija, izrađivači strateških dokumenata, prostorni planeri, kreatori imidža destinacije, i, naravno, iskusni turistički djelatnici. Poslušajte što imaju za reći:

PETE RADOVICH JR, AMERIČKI PRODUCENT, dobitnik 18 Emmyja
koji stoji iza produkcije najgledanijeg televizijskog programa Superbowl;

Tomo Ricov, vlasnik specijalizirane event agencije;
organizator Weekend Media Festivala raznih promotivnih i zabavnih događanja;

Globalna agencija BBDO
podijelit će s nama iskustva u brendiranju Hrvatske;

DMC Secret Dalmatia,
omiljena agencija velikog broja američkih partnera, uključujući i zahtjevne Virtuoso agente, ispričat će nam kako od „konfekcijskog“ do „programa po mjeri“; renomirani profesori sa Sveučilišta u Zagrebu i Zadru  savjetovat će nam kako unaprijediti komunikaciju, kako oplemeniti prostor te analizirati strateške planove; …i mnogi drugi!

Riješite dileme i pokrenite ideje kroz niz predavanja, praktičnih radionica i okruglih stolova, a na kraju dana zabavite se s kolegama, partnerima, ili jednostavno istomišljenicima.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.