Prava je prilika
Promocija hrvatskog turizma, kulture i gastronomije povodom održavanja Europskog nogometnog prvenstva u Francuskoj
Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica s partnerima iskoristit će EURO 2016. kako bi dodatno promovirali hrvatsku turističku ponudu u Francuskoj kroz nekoliko različitih segmenata.
„Ovo je veliko i važno događanje u koje su uprte ne samo oči Europe već i cijelog svijeta. Trebamo iskoristiti priliku kako bismo to iskoristili za dodatnu promociju naše zemlje, a uz izvrsnu igru naše nogometne reprezentacije, vjerujemo kako ćemo učiniti dodatni iskorak da oči budu uprte upravo u Hrvatsku", naglasio je ministar turizma Anton Kliman.
Prvi segment bit će usmjeren stručnoj javnosti, odnosno novinarima, turoperatorima i javnom sektoru.
Za njih će se večer prije utakmice između Hrvatske i Španjolske u Bordeauxu organizirati gastronomsko predstavljanje u organizaciji Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednica te Grupe Jadranka. Večer hrvatskih specijaliteta, održat će se u ponedjeljak 20. lipnja u dvorcu-restoranu Le Prince Noir u Bordeauxu.
S obzirom da je Grupa Jadranka s otoka Lošinja izrazila interes za prezentacijom svoje destinacije, hotelske ponude te vrhunske gastronomije koja pruža dodatni doživljaj, na ovoj večeri okupit će se najznačajniji predstavnici turističke industrije i medija iz Bordeauxa i regije.
Hrvatska će se predstaviti na najvišoj razini, a Ministarstvo turizma će predstavljati pomoćnica ministra Olivera Shejbal, kao i veleposlanik Republike Hrvatske u Francuskoj prof. Ivo Goldstein. Na večeri će se predstaviti hrvatski chefovi Melkior Bašić, Ivan Kapitanić i Zlatko Bleužić (chefovi hotelske grupacije Lošinj Hotels & Villas, Grupe Jadranka), koji će za ovu priliku odabrati izvorne hrvatske namirnice pripremljene po tradicionalnim recepturama, a kako bi gosti imali priliku upoznati se s posebnošću hrvatske gastronomije.
U sklopu manifestacije „Trg Europe", koja se povodom EURA održava u Parizu od 18. lipnja pa do kraja prvenstva, sve zemlje sudionice Europskog nogometnog prvenstva, predstavit će u svojim nacionalnim paviljonima kulturne, turističke i gastronomske posebnosti svoje zemlje te time doprinijeti prepoznatljivosti svoje zemlje na europskoj turističkoj karti. Nositelji ovog projekta su Hrvatska turistička zajednica i partneri, predstaviti će se i aktivnosti u organizaciji Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta (nacionalni koordinator projekta), Ministarstva vanjskih i europskih poslova, Ministarstva kulture te Grada Zagreba.
Vezane vijesti
-
Hrvatska turistička ponuda i ove se godine predstavlja na najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Francuskoj „Salon mondial du tourisme“, koji se održava od 15. do 18. ožujka u Parizu.
-
Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku nautičku ponudu u sklopu Međunarodnog nautičkog sajma, koji se u Parizu održava od 2. do 10. prosinca. Riječ je o jednoj od najznačajnijih sajamskih nautičkih manifestacija u ovom dijelu Europe.
-
-
Izdvojeno
-
Zadar je u 21. kolu poražen u Beogradu. Domaćin Crvena zvezda bio je bolji s rezultatom 87:76
-
Drugim riječima, nedostatak sna je loš, a čak i bez podvrgavanja ekstremima budnosti danima bez prekida, produljena razdoblja bez preporučenih 7-8 sati noću mogu dovesti do ozbiljnih zdravstvenih posljedica.
-
Novi "personalizirani" online alat koji predviđa najučinkovitije lijekove za pojedinačne pacijente s dijabetesom tipa 2 mogao bi koristiti milijunima ljudi s tim stanjem, kažu istraživači.
-
Tri dana bez sna, a čovjek obično ne može jasno govoriti niti normalno hodati. Dodajte još dva dana i on ili ona će vjerojatno halucinirati i biti na rubu mentalnog sloma.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.