Biznis

Tele2 Hrvatska u drugom kvartalu 2016. ostvario rast prihoda od 11 posto

Tele2 Hrvatska u drugom kvartalu 2016. ostvario  rast prihoda od 11 posto

Tele2 AB, (Tele2) (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 A i B TEL2) danas je objavio konsolidirane rezultate poslovanja za drugi kvartal 2016. godine. Tele2 Hrvatska ostvario je porast neto prodaje za 11 posto na 299 milijuna kuna u drugom kvartalu 2016. 

„Rezultati drugog kvartala nastavak su pozitivnog trenda kojegsmo već iskusili krajem prvog kvartala. Naša „Value Champion" strategija i pozicioniranje, u kombinaciji s kontinuiranim fokusom na pružanje najboljih rješenja mobilnih bežičnih tehnologija i neprestano preispitivanje troškovne strukture, osigurat će trajnu i održivu vrijednost, kako našim korisnicima tako i dioničarima. Budući da smo danas prisutni s 4G uslugom na svim tržištima na kojima poslujemo, uvjereni smo da ćemo i u budućnosti biti uspješni u pogledu rasta i monetizacije podatkovnog prometa, što se posebno očituje u baltičkim zemljama", izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB. 

Rast korisnika postpaid usluga iz prvog kvartala 2016. godine nastavio se i u drugom kvartalu 2016. godine te je neto prirast korisnika iznosio 23000 (19000), što je rezultat vrlo pozitivne reakcije korisnika na novi, redizajnirani portfelj tarifa za pretplatnike. 

Zahvaljujući većem prihodu od prodaje opreme, društvoTele2 Hrvatska je u drugom kvartalu 2016. godine ostvarilo porast ukupnih prihoda za 11 posto te su oni iznosili 299 (270) milijuna kuna. 

U odnosu na isto razdoblje prošle godine, prihodi od krajnjih korisnika su stabilni i iznose 170 (171) milijuna kuna. 

Veći troškovi naknada za radiofrekvencijski spektar su i u ovom kvartalu negativno utjecali na kvartalnu dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) koja iznosi 16 (28) milijuna kuna. 

U drugom kvartalu, društvo Tele2 se usredotočilo na širenje svoje ponude na segment pristupa internetu velikih brzina. Nova usluga "Pokućni internet" temelji se na najmodernijoj 4G infrastrukturi, dostupnoj diljem zemlje, a koja,u usporedbi s klasičnim, sporijim internetom putem fiksne linije, pruža odlično korisničko iskustvo.Prve reakcije korisnika na ponudu  kao i na kvalitetu usluge iznimno su dobre. 

Također, u drugom kvartalu 2016. tvrtka P3 communications, vodeća europska kompanija koja provodi nezavisna istraživanja kvalitete mreža provela je istraživanje kvalitete mobilnih mreža, u kojem je u ukupnim rezultatima društvo Tele2 Hrvatskaostvarilo visokih  828 bodova (od mogućih 1000), odnosno svega 5 bodova manje odoperatora s najboljim rezultatomu istraživanju. Nadalje, prema istom istraživanju, društvo Tele2 je ostvarilo najbolji rezultat u kategoriji kvalitete podatkovnih uslugas ukupnih492 bodova (od mogućih 600). 

„U drugom kvartalu 2016. godine smo nastavili s uvođenjem noviteta i unapređenjem naše ponude.

Cilj nam je korisnicima pružiti kvalitetnu uslugu po privlačnim cijenama te fleksibilnost u odabiru, jednostavnost u korištenju ipotpunu kontrolu troškova. Raduje me da sve veći broj korisnika, kako privatnih tako i poslovnih, prepoznaje vrijednost ovakvog pristupa te odabire Tele2 za svog primarnog pružatelja usluga mobilne telefonije.

U istraživanju koje je provela tvrtka P3 Communications smo ostvarili najveći broj bodova u kategoriji podatkovnih usluga, što je potvrda da je Tele2itekako spremanodgovoriti na zahtjeve i očekivanja svakog korisnika. To je posebice važno ako uzmemo u obzir dadanašnji korisnici sve više očekuju i zahtijevaju brzipristup internetu s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme", rekao je predsjednik Uprave Tele2 Viktor Pavlinić.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.