Biznis

Podravka u kineskim dućanima

Na šangajskom sajmu FHC China predstavila se i Podravka - njezini proizvodi već u kineskim dućanima

Na šangajskom sajmu FHC China predstavila se i Podravka - njezini proizvodi već u kineskim dućanima

Na ovogodišnjem kineskom Sajmu svjetskih prehrambenih proizvoda i usluga - FHC China uspješno se predstavila i hrvatska Podravka čiji se najpopularniji proizvodi već nalaze na policama trgovina u Pekingu i Šangaju.

 

 

 


 

Radi se o netom završenom sajmu koji se može pohvaliti s čak 19 izdanja s isključivo uvezenim proizvodima i prosječno preko dvije tisuće izlagača iz čak 66 zemalja.

Među njima se redovito nalaze međunarodni dobavljači koji se bave prodajom u najmnogojudnijoj zemlji svijeta ili međunarodni brandovi koji nastaju u Kini. Ovogodišnje izdanje usmjerilo se na kupce kvalitetnih uvezenih proizvoda te prehrambene proizvode i pića koja nisu proizvedena u Kini.

Kinesko predstavništvo koprivničke prehrambene tvrtke, na čijem je čelu Goran Kapičić, otvoreno je u siječnju 2015. u Pekingu, nakon čega je veliki broj njezinih proizvoda registriran u toj zemlji.

Ako se uzme u obzir činjenica da je Hrvatska u odnosu na Kinu i njezino tržište posve mala zemlja čija cijela populacija ne bi ušla ni u top 20 najmnogoljudnijih gradova Kine i da joj za kineski ‘zalogaj' u cjelini i dalje nedostaje dobar brending i šira prepoznatljivost, uspjeh Podravke u tek godinu može se smatrati izuzetno značajnim.

Njezini proizvodi su od ove godine prisutni u nizu najvažnijih prodajnih lanaca u Pekingu i Šangaju koji su specijalizirani za prodaju uvozne robe i u koje redovito zalaze stranci koji žive u tim gradovima te kineska srednja i viša klasa jake platežne moći. Radi se u trgovinama Jenny Lou, Jenny Wang te April Gourmet u kineskoj prijestolnici odnosno japanskom prodajnom lancu Family Mart u Šangaju.

U ponudi su voda Studena, Podravkini džemovi i marmelade, krem namazi Linolada, tjestenine i umaci, instant juhe te Lino žitni proizvodi.

Kako navode iz Podravkina prvog dalekoistočnog predstavništva, za koji tjedan se očekuje i potpisivanje ugovora s prodajnim lancima 7-Eleven i Lawson, koji se u dva navedena grada nalaze na svakom koraku.

Osim toga najveća hrvatska prehrambena tvrtka iskoristila je i mogućnost prodaje po kojoj su Kinezi itekako poznati, a radi se o e-poslovanju, točnije online prodaji te dostavi na kućnu adresu.

Prije nekih mjesec i pol Podravka je otvorila svoju virtualnu trgovinu na kineskoj stranici taobao.com, kineskom pandanu eBaya odnosno Amazona, kojom upravlja grupacija Alibaba, jedna od najvećih svjetskih kompanija za internetsku prodaju. U njoj se na jednom mjestu mogu pronaći svi Podravkini proizvodi registrirani u Kini koji su se prvih tjedan dana poslovanja prodavali uz prigodno sniženje.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.