Podravka u kineskim dućanima
Na šangajskom sajmu FHC China predstavila se i Podravka - njezini proizvodi već u kineskim dućanima
Na ovogodišnjem kineskom Sajmu svjetskih prehrambenih proizvoda i usluga - FHC China uspješno se predstavila i hrvatska Podravka čiji se najpopularniji proizvodi već nalaze na policama trgovina u Pekingu i Šangaju.
Radi se o netom završenom sajmu koji se može pohvaliti s čak 19 izdanja s isključivo uvezenim proizvodima i prosječno preko dvije tisuće izlagača iz čak 66 zemalja.
Među njima se redovito nalaze međunarodni dobavljači koji se bave prodajom u najmnogojudnijoj zemlji svijeta ili međunarodni brandovi koji nastaju u Kini. Ovogodišnje izdanje usmjerilo se na kupce kvalitetnih uvezenih proizvoda te prehrambene proizvode i pića koja nisu proizvedena u Kini.
Kinesko predstavništvo koprivničke prehrambene tvrtke, na čijem je čelu Goran Kapičić, otvoreno je u siječnju 2015. u Pekingu, nakon čega je veliki broj njezinih proizvoda registriran u toj zemlji.
Ako se uzme u obzir činjenica da je Hrvatska u odnosu na Kinu i njezino tržište posve mala zemlja čija cijela populacija ne bi ušla ni u top 20 najmnogoljudnijih gradova Kine i da joj za kineski ‘zalogaj' u cjelini i dalje nedostaje dobar brending i šira prepoznatljivost, uspjeh Podravke u tek godinu može se smatrati izuzetno značajnim.
Njezini proizvodi su od ove godine prisutni u nizu najvažnijih prodajnih lanaca u Pekingu i Šangaju koji su specijalizirani za prodaju uvozne robe i u koje redovito zalaze stranci koji žive u tim gradovima te kineska srednja i viša klasa jake platežne moći. Radi se u trgovinama Jenny Lou, Jenny Wang te April Gourmet u kineskoj prijestolnici odnosno japanskom prodajnom lancu Family Mart u Šangaju.
U ponudi su voda Studena, Podravkini džemovi i marmelade, krem namazi Linolada, tjestenine i umaci, instant juhe te Lino žitni proizvodi.
Kako navode iz Podravkina prvog dalekoistočnog predstavništva, za koji tjedan se očekuje i potpisivanje ugovora s prodajnim lancima 7-Eleven i Lawson, koji se u dva navedena grada nalaze na svakom koraku.
Osim toga najveća hrvatska prehrambena tvrtka iskoristila je i mogućnost prodaje po kojoj su Kinezi itekako poznati, a radi se o e-poslovanju, točnije online prodaji te dostavi na kućnu adresu.
Prije nekih mjesec i pol Podravka je otvorila svoju virtualnu trgovinu na kineskoj stranici taobao.com, kineskom pandanu eBaya odnosno Amazona, kojom upravlja grupacija Alibaba, jedna od najvećih svjetskih kompanija za internetsku prodaju. U njoj se na jednom mjestu mogu pronaći svi Podravkini proizvodi registrirani u Kini koji su se prvih tjedan dana poslovanja prodavali uz prigodno sniženje.
Vezane vijesti
-
-
-
U Rijeku je u subotu uplovio brod Xin Tian Jin kojim je iz Kine dopremljeno 13 kontejnera s 88 tona zaštitne opreme za nastavak napora na suzbijanju širenja epidemije koronavirusa, priopćeno je iz hrvatske Vlade.
-
Sporazum o suradnji u području turizma između Hrvatske i Kine potpisali su u srijedu ministar turizma Gari Cappelli i ministar kulture i turizma Narodne republike Kine Luo Shugang, a potpisivanju je prethodio bilateralni sastanak hrvatske i kineske delegacije.
Izdvojeno
-
U četvrtak opet sunčanije i većinom manje hladno, premda u unutrašnjosti uz mraz, mjestimičnu maglu, na Jadranu lokalno jaku buru s olujnim udarima
-
U petak 10. siječnja 2025. godine u Svečanoj dvorani Sveučilišta u Zadru Adriana Branka Pojatina, je javno obranila doktorski rad pod naslovom Umreženost identitetskih i turističkih prostora na primjeru štovanja Gospe od Sniga u Kukljici
-
Na Pagu je upravo počela sezona janjenja. No, za teške poslove stočara - sve je manje zainteresiranih.
-
PD Paklenica poziva sve zainteresirane na predstavljanje monografije i prigodnu izložbu “PD Paklenica – 125 godina planinarstva na zadarskom području” koje će se održati u četvrtak, 16. siječnja,u 18 h u atriju Providurove palače.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.