Biznis

Sajam HGK

Najbolji hrvatski proizvodi na Višnjiku, predsjednik HGK: Hrvatski proizvod mora postati brend

Najbolji hrvatski proizvodi na Višnjiku, predsjednik HGK: Hrvatski proizvod mora postati brend

"Domaći proizvodi još uvijek nisu dovoljno zastupljeni u turističkoj ponudi. Moramo početi izvoziti svoje proizvode u Hrvatsku jer je upravo turizam najbolji izvoznik. Potrebno je razmišljati u smjeru povezivanja zelene i plave Hrvatske, ali i one smeđe. Jedino regionalnom integracijom možemo osigurati održivi razvoj i dugoročni gospodarski rast ", kazao je predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović na svečanom otvorenju specijalizirane akcije HGK "Kupujmo hrvatsko - Hrvatski proizvod za hrvatski turizam", koja se ove godine prvi puta održava u sklopu 3. nacionalnog Foruma obiteljskog smještaja u Zadru s ciljem povezivanja pružatelja ugostiteljskih usluga u domaćinstvu s hrvatskim proizvođačima i dobavljačima proizvoda i usluga za obiteljski smještaj.

"Odgovornost za ekonomsku sliku zemlje je na svima nama. Kupujmo hrvatsko mora postati stil života i stoga apeliram na svijest svakoga građanina o kolektivnoj odgovornosti za bolju Hrvatsku. Čuvajmo radna mjesta - Kupujmo hrvatsko danas za bogatiju Hrvatsku sutra", istaknuo je Burilović.

Zahvalu je posebice uputio herojima današnjice, hrvatskim proizvođačima koji stvaraju kvalitetan proizvod i otvaraju nova radna mjesta. "Pozitivan odnos prema vlastitom proizvodu najbolji je način iskazivanja domoljublja. Stoga pozivam sve da potrošačku košaricu nadopune sa samo 5 posto više domaćeg proizvoda i jamčim da će to imati pozitivan učinak na ukupno hrvatsko gospodarstvo", poručio je Burilović.

 podići konkurentnost cjelokupnog hrvatskoga gospodarstva

Nakon svečanog otvorenja održao se panel Hrvatski proizvodi za male i mikro poduzetnike u turizmu na kojem su, uz predsjednika HGK Luku Burilovića, sudjelovali i zamjenik ministra turizma Robert Pende, zamjenik ministrice gospodarstva, malog i srednjeg poduzetništva i obrta Mario Antonić, direktor Stražaplastike Josip Grilec, direktor Regeneracije Anđelko Švaljek, predsjednik Zajednice obiteljskog turizma HGK Nedjeljko Pinezić, vlasnik Vestibul Splita Nenad Nizić i vlasnik Prima Commerce Renato Radić.

Panelisti su raspravljali o tome koji su načini za ostvarivanje sinergije turističke industrije i ostalih industrija, kako gospodarstvenici mogu doći do financijskih sredstava te kako uz pomoć turizma podići konkurentnost cjelokupnog hrvatskoga gospodarstva. Zaključili su kako je hrvatske proizvode trebalo već odavno brendirati, a osim hrane, to treba učiniti i u ostalim segmentima gospodarstva, poput drvne industrije i građevinarstva.

Predsjednik Zajednice obiteljskog turizma HGK Nedjeljko Pinezić je naglasio kako je u obiteljskom smještaju ili izvornom hrvatskom domaćinstvu, umjesto skorašnje rekategorizacije objekata, potrebnije ponuditi turistima mogućnosti koje im trebaju, primjerice osobama s invaliditetom lakši pristup u objekte, cikloturistima smještaj za njihove bicikle ili pak osobama s kućnim ljubimcima smještaj za njihove ljubimce.

Na ovoj dvodnevnoj manifestaciji sudjeluje 70-ak izlagača. U akciju su uključeni i ključni predstavnici iz područja djelatnosti trgovine, kao potencijalni distribucijski kanali te tvrtke iz financijskog sektora i drugi ključni dionici.

Posjetitelji mogu od 9 do 19 sati pogledati i kupiti izložene hrvatske proizvode, a moći će i poslušati brojne promotivne i edukativne prezentacije.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.