9. Grand PRix HUOJ-a najboljim komunikacijskim projektima

U petak navečer, 11. ožujka
2016. godine u Matis Absolut Loungeu u Zagrebu Hrvatska udruga za odnose s
javnošću (HUOJ) dodijelila je godišnje nagrade.

Nagrade Grand PRix HUOJ-a dodjeljuju se
najboljim komunikacijskim projektima, a ove se godine u napetoj konkurenciji
natjecao čak 61 projekt.

Najveći broj projekata prijavljen je u konkurenciji
javnog sektora i velikih tvrtki. Stručni žiri u sastavu od jedanaest
komunikacijskih stručnjaka, na čelu s predsjednicom Boškom Trbojević, ocijenio
je projekte u devet kategorija te su posebne nagrade dodijeljene i pojedincima
za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.

Posebna
nagrada za komunikatora godine u 2015. dodijeljena je novinarki Heleni Puljiz.

“Njena tipkovnica pero je profesionalnog
i ljudskog angažmana kojim ona, ponekad strasno angažirano, ali uvijek
tankoćutno, preispituje i promišlja našu sve neugodniju stvarnost. Čini to s
hrabrošću osobe koja se žestoko i odlučno bori za vrijednosti za koje iskreno
vjeruje da su okosnica slobodnog demokratskog društva. Pri tome Helena ni u
jednom trenutku nije zaboravila na esenciju novinarskog i bilo čijeg poziva:
etiku javne riječi. Nagrada Heleni podsjetnik je da neugodnoj stvarnosti usprkos,
svaki pojedinac svojim profesionalnim gardom i odgovornošću gradi bolja
društva”,
stoji u obrazloženju žirija.

Grand Prix za odnose s javnošću u
javnom sektoru odnio je projekt “Kulturni incidenti” agencije
Vajt d.o.o. i HNK Split. U ovoj kategoriji finalisti su bili i projekti
“RESTART” Državnog zavoda za statistiku i “Rendez-vous, Festival Francuske u
Hrvatskoj”, Veleposlanstvo Republike Francuske u Republici Hrvatskoj, Francuski
institut u Hrvatskoj, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Ministarstvo
vanjskih i europskih poslova Republike Hrvatske, Komunikacijski ured Colić,
Laco i partneri.

Najboljim projektom u kategoriji
društveno odgovornog poslovanja proglašen je projekt “Kako je
prostor za vaše ideje postao spajaLICA” Ine – industrije nafte d.d., a
u konkurenciji su bili i Pragma komunikacije s projektom “Kampanja sprečavanja
maloljetničke konzumacije alkohola – Uključi savjest – ponekad treba djeci reći
ne” i LIDL Hrvatska d.o.o. k.d. s projektom Veliko kino za Mali Lošinj” –
obnavljanje i otvaranje kino dvorane u Malom Lošinju.

U poslovnom sektoru za male i
srednje tvrtke Grand Prix odnio je Media Val d.o.o. i “Komunikacijska
podrška projektu Tour of Croatia”. Inkasator d.o.o. s projektom
“Čuvajmo energiju, energetski obnavljajmo i kvalitetnije živimo i
Komunikacijski laboratorij s projektom “Doručak u McDonad´su” bili su finalisti
ove kategorije.

U kategoriji poslovnog sektora za velike
tvrtke u finale su se tijesno probila četiri jednako vrijedna
projekta. Nagrada je dodijeljena projektu “Izgradnja reputacije i
pozicioniranje D-Resorta Šibenik” Hauska&Partner za Dogus Group
Croatia. Nominirani u ovoj kategoriji bili su Ilirija: “Biograd Boat Show
ver.17,0”, Hrvatski telekom d.d. i Agencija 404: “4G Dron Dan – prvi dron event
u Hrvatskoj” i Franck d.d., Pepermint agencija i Agencija 404: “Revitalizacija
Gradske kavane pod novim brendom Johann Franck”.

“ProBUDI se uz (Branimira) Budetića” iz Allianz Zagreb d.d. najbolji je
u kategoriji unutrašnje komunikacije. Finalisti ove kategorije bili
su i “Poticanje aktivnoga životnog stila među zaposlenicima Coca-cole HBC
Hrvatska” Coca Cole HBC Hrvatska i “Pravilnim kretanjem do zdravlja –
jedinstvena inicijativa educiranja zaposlenika o pravilnom izvođenju kretnji na
radnom mjestu i svakodnevnom životu” LIDL Hrvatska d.d. k.d..

Grad Prix za digitalnu
komunikaciju osvojila je Nova TV s projektom “#FelfieHR”. Ostali
finalisti bili su “#RoditeljiBiraju”, dm-drogerie markt i “The Voice –
Najljepši glas Hrvatske” Agencije 404.

Najboljom prilagodbom svjetske
kampanje proglašen je “Najbolji posao (Travopazitelj)” agencije
Komunikacijski laboratorij d.d. dok su još konkurirali i projekti “Nestle
inicijativa zapošljavanja zapošljavanja mladih” Nestle-a Adriatic i Media
Vala te “Žvači jer to promjenu znači” Dialog komunikacija d.o.o. za Wrigley
Hrvatska d.o.o.

Za razliku od prijašnjih godina, ove
godine dodijeljene su i nagrade u kategorijama nevladinog sektora i političke
komunikacije.

U kategoriji nevladinog
sektora nagradu osvaja “UNICEF Muzej Realnosti”, Helvetika
komunikacije d.o.o. (Švicarska kreativna rješenja). Jednako kvaliteti bili su i
finalisti: Udruga roditelja Korak po korak i Media Val d.o.o.: “Organizacije
koje brinu” i Udruga poreznih obveznika LIPA: “Brojač javnog duga”.

Vajt d.o.o. s projektom “Srđan
Gjurković – jednostavno dostupan” laureat je u kategoriji
političke komunikacije. Za nagradu su se borili Maksima komunikacije
d.o.o.: “Mi znamo kako – politička kampanja stranke Pametno za parlamentarne
izbore” i Nova TV d.d.: “Gdje sam 2015”.

Odlukom žirija dodijeljeno je i posebno
priznanje – agenciji s najvećim brojem bodova zasluženih za sve projekate
u finalnom odabiru 9. Grand PRixa. Priznanje je pripalo Agenciji 404.

Nositelj
nagrade za doprinos razvoju struke – Željko Jelić

Na samom kraju predsjednica HUOJ-a
Aleksandra Kolarić uručila je nagradu za razvoj struke. “U svojoj dugoj
karijeri uvijek je vrlo snažno, svojim uvjerljivim baritonom glasno
zastupao načela etičnosti i aktivno se zalagao za promociju vrijednosti naše
struke.

Jedan je od osnivača Hrvatske udruge za
odnose s javnošću, aktivan u njenim tijelima, događajima i inicijativama.
Kolega koji nas je svojim britkim pitanjima uvijek spreman potaknuti na
razmišljanje, ali i nasmijati svojim svojim duhovitim i optimističnim
pristupom.

Pravi drug koji uvijek kad stvari krenu
na loše ima dobar savjet ili kad sve ide dobro zna to proslaviti s nama.
Jedinstveni naš HUOJ-ev gospodin i humanist, onaj jedan tip s leptir-mašnom
– Željko Jelić iz Badela 1862“,
stoji u obrazloženju.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest