
Nakon najave o smanjenju uporabe plastike za 20 posto do 2025. godine, Lidl Hrvatska sada uvodi i prve konkretne mjere u svrhu ostvarenja zadanog cilja
Lidl Hrvatska će u svih 95 trgovina u zemlji do kraja 2019.
godine odustati od prodaje jednokratnih plastičnih artikala poput
slamčica, jednokratnih šalica i čaša, tanjura, pribora za jelo i
štapića za uši s plastičnom drškom. Proizvode od plastike za
jednokratnu upotrebu postupno će zamijeniti alternativni artikli
od održivih materijala koji se mogu reciklirati, a na razvoju
kojih Lidl proaktivno surađuje sa svojim dobavljačima.
“Našom strategijom protiv plastike slijedimo jasan
pristup koji glasi: izbjegavati – smanjiti – reciklirati.
Izdvajanjem artikala od plastike za jednokratnu uporabu iz
asortimana izbjegavamo korištenje proizvoda od plastike i na taj
način dajemo svoj doprinos poboljšanju aktualnog
stanja“, ističe Bojan Vuković, član Uprave Nabave i
marketinga Lidla Hrvatska.
Lidl Hrvatska planira rasprodati određene količine proizvoda koje
su već otkupljene te potom postupno prijeći na održivije
materijale. Na taj način kupci će moći posegnuti za ekološki
prihvatljivijim alternativama proizvoda na koje su se navikli.
Lidl Hrvatska aktivno djeluje u smjeru oblikovanja i provođenja
novih projekata i inicijativa u svrhu smanjenja uporabe plastike.
Bojan Vuković kaže:
“Predano radimo na različitim konceptima te ćemo kupce
postupno obavještavati o novostima i preinakama. Postoje mnoge
mogućnosti, posebice u području pakiranja, koje trenutačno još
ispitujemo, a koje mogu činiti pravu razliku.”



