izgubljeni u prijevodu

Istraživanje Booking.com-a otkriva neočekivani nesrazmjer između želja i stvarnosti na putovanju

Putnici iz Hrvatske bi najradije otišli na volonterska putovanja (44%), ali ih u tome koči strah

Tehnologija je potpuno promijenila iskustvo putovanja, učinila
svijet manjim uz tisuće odredišta od kojih nas dijeli samo jedan
klik. Novo istraživanje otkriva da dvije trećine današnjih
putnika (63%) smatraju da na putovanju ne uspiju uvijek
iskoristiti sve prilike.

Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim
izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, proveo je
istraživanje među 20.500 globalnih putnika, među kojima su i
putnici iz Hrvatske, i otkrio što sprječava putnike da maksimalno
uživaju na putovanju. Također je otkrio savjete kako savladati te
prepreke i osigurati si potpuno nesputano putovanje.

Istraživanje pokazuje kako se samo jedan od deset ispitanika iz
Hrvatske (13%) nikada nisu osjećali potpuno slobodnom i
nesputanim na godišnjem odmoru, a 11% osjećalo se potpuno
nesputano samo jedanput.

Unatoč tome, postoji snažna želja za nesputanim putovanjem kod
gotovo pola ispitanika (44%) iz cijelog svijeta, a više od tri
četvrtine putnika iz Hrvatske (76%) želi uživati u svakom
trenutku putovanja i putovati bez ograničenja.

Istraživanje Booking.com-a također je pokazalo da skoro dvije
trećine (62%) ispitanika iz Hrvatske želi upoznati nove kulture,
gotovo pola (49%) ispitanika iz Hrvatske želi kušati lokalne
delikatese, 29% želi iskusiti boravak na nekom novom i drugačijem
mjestu, a gotovo pola (49%) ispitanika iz Hrvatske tijekom
putovanja želi upoznati nove ljude.

Svladavanje straha od putovanja

Jezična barijera jedna je od stvari koje zabrinjavaju putnike.
19% ispitanika iz Hrvatske odgovorilo je kako je to nešto što im
može stvarati poteškoće pri planiranju putovanja, a 19%
ispitanika iz Hrvatske zabrinuto je da bi se mogli izgubiti ako
ne govore lokalni jezik. Putnici iz Hrvatske smatraju da ih
sputavaju poteškoće pri pronalasku smještaja (26%), a 31% brinu
nepoznate situacije u kojima bi se mogli naći tijekom putovanja.

Na pitanje što bi uklonilo barijere koje ih sputavaju da odu na
putovanja i zabrinutost vezanu uz buduća putovanja, ispitanici iz
Hrvatske su kao najvažnije čimbenike naveli odlične opcije za
smještaj (47%), pozitivne recenzije drugih putnika (41%),
mogućnost postavljanja pitanja i dobivanja uputa na lokalnom
jeziku (18%) i mogućnost naručivanja omiljenih jela (14%).

Pomoć koju pruža tehnologija

Tehnologija može pomoći u svladavanju te nedoumice jer gotovo
pola (49%) putnika iz Hrvatske priznaje da tijekom putovanja
često koriste tehnologiju. Kao globalni predvodnik u digitalnoj
tehnologiji, Booking.com je putnicima već predstavio Booking
Assistant, chatbot koji radi na principu umjetne inteligencije i
omogućuje putnicima da dobiju pomoć iz prve ruke za nadolazeće
rezervacije – sve to putem intuitivnog sučelja za chat. Uz više
od 147 milijuna stvarnih recenzija gostiju na Booking.com-u,
putnici mogu pronaći savjete na svom jeziku prije samog
putovanja.

Booking.com u SAD-u, Japanu, Kini, Tajvanu, Hong Kongu, UK-u,
Kanadi, Novom Zelandu i Australiji predstavlja jedinstveno
partnerstvo s tvrtkom koja je razvila uređaj ili, najbrži
svjetski offline uređaj za prijevode. Uz korisničku podršku
dostupnu na 43 jezika 24 sata na dan, sedam dana u tjednu,
Booking.com je stručnjak u povezivanju ljudi iz različitih
govornih područja i ovo će partnerstvo dodatno pomoći putnicima
da prebrode svoje brige oko jezika na putovanjima.
 Booking.com, lider u digitalnoj tehnologiji, konstantno
istražuje kako inovativne tehnologije poput ove mogu pomoći
ukloniti stres prilikom putovanja i omogućiti putnicima da dožive
još više.

Pomicanje granica

45% putnika iz Hrvatske misli da je najbolje kod putovanja to što
mogu izaći iz zone u kojoj se osjećaju ugodno, što potvrđuje da
žele više jedinstvenih iskustava kako bi pomaknuli svoje granice
u putovanjima.

Najpopularnija putovanja na koja putnici iz Hrvatske nisu
otišli jer se previše boje, ali bi voljeli jednog dana uključuju:
 

Volontersko putovanje (44%)

Tajnovito putovanje u nepoznato (41%)

Ronjenje s opremom (40%)

Gastronomska pustolovina (38%)

Život s lokalnim stanovništvom tijekom odmora (39%)

Najpopularnijih pet putovanja na kojima su putnici iz
Hrvatske bili i željeli bi ponovno iskusiti:

Putovanje autom (56%)

Solo putovanje (48%)

Last minute putovanje (42%)

Digital detox putovanje (41%)

Gastronomska pustolovina (39%)

Putovanja bez granica nisu rezervirana samo za mlađe generacije
iako više od polovice (58%) putnika iz Hrvatske koji pripadaju
generaciji Z (18 do 24 godina) namjerava volontirati na
putovanju, Baby Boom generacija u Hrvatskoj (55 do 64 godina)
želi više pustolovina na putovanjima i dvoje od pet (40%)
namjerava ići volontirati u drugu zemlju ili pronaći svoje
pretke. Više od pola (54%) pripadnika Baby Boom generacije u
Hrvatskoj išlo je na putovanje autom prošle godine, a 11% planira
otići na takvo putovanje u budućnosti.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest