
Temeljem članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine br. 125/11 i 64/15) i Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora Gradskog vijeća Grada Zadra, Klasa: 372-01/12-01/07, Ur. broj: 2198/01-2/1-12-3 od 26. siječnja 2012. godine Liburnija d.o.o. Zadar raspisuje
N A T J E
Č A J
za prikupljanje najpovoljnije pisane
ponude za zakup
– Poslovnog prostora na katu autobusnog
kolodvora u Zadru, Ante Starčevića 1, površine 120,00
m2, č.z. 5843/5, k.o. Zadar;
– Poslovni prostor pogodan je za obavljanje uredske djelatnosti;
– Ponuditelj je u ponudi dužan navesti djelatnost kojom bi se
bavio u navedenom prostoru;
– Trajanje zakupa je tri godine, uz mogućnost produženja;
– Troškove PDV-a snosi zakupnik;
– Sve režijske troškove snosi zakupnik;
– Troškove eventualne adaptacije prostora snosi zakupnik;
– Svaki ponuditelj dužan je položiti jamčevinu u iznosu
od 2.500,00 kn na žiro-račun Liburnije d.o.o.
IBAN HR8224840081100419156 kod Raiffeisen banke
Zagreb s naznakom “jamčevina” i pozivom na broj
02, te datumom uplate;
– Iznos uplaćene jamčevine bit će uračunat u zakupninu odabranog
ponuditelja, a ostalim ponuditeljima bit će vraćena u roku od tri
(3) dana od odabira;
– Pisana ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
– osnovne podatke o pravnoj ili fizičkoj osobi koja se natječe;
– presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravnu osobu,
odnosno presliku obrtnice, osobne iskaznice ili domovnice za
fizičku osobu;
– dokaz o uplaćenoj jamčevini;
– naznaku poslovnog prostora za koji se daje ponuda na natječaj;
– ponuđeni iznos zakupnine izražen mjesečno u kunama u neto
iznosu;
– dokaz o uspješnosti poslovanja (BON- 1 i BON- 2) ne stariji od
30 dana od dana objave natječaja za pravne osobe, te BON- 2
(SOL-2) za fizičke osobe ne stariji od 30 dana od dana objave
natječaja:
–
dokaz o podmirenim dospjelim obvezama plaćanja poreza i doprinosa
za zdravstveno i mirovinsko osiguranje u RH (potvrda Porezne
uprave, ne starija od 30 dana od dana objave natječaja).
– Ponude za navedeni prostor dostavljaju se u zatvorenoj
omotnici na adresu:
Liburnija d.o.o. Zadar
Ante Starčevića 1, 23000 Zadar
s naznakom “za poslovni prostor na autobusnom
kolodvoru u Zadru, površine 120,00 m2- ne otvarati” ili
osobno
na adresu Ivana Matije Škarića bb u Zadru, soba br.
1/I.
– Krajnji rok za podnošenje ponuda je
27. travnja 2018. godine (petak) do 10.30 sati.
– Otvaranje ponuda obavit će Povjerenstvo za provedbu
natječaja dana 27. travnja 2018. godine (petak) u 10.30
sati u prostorijama Liburnije d.o.o, Ivana Matije Škarića bb u
Zadru, soba broj 3/I.
– Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune, nepravovaljane i
neprecizne ponude, ni ponude sudionika natječaja koji nisu
podmirili sve svoje dospjele obveze prema Liburniji d.o.o.
do dana otvaranja ponuda.
– Ponude se mogu povući najkasnije do trenutka otvaranja ponuda.
Ponuditelji koji povuku ponudu do trenutka otvaranja ponuda imaju
pravo na povrat jamčevine.
– Nakon donesene odluke o dodjeli poslovnog prostora u zakup
najpovoljnijem ponuditelju, ukoliko isti odustane od poslovnog
prostora i sklapanja ugovora o zakupu, gubi pravo na povrat
jamčevine, a za predmetni poslovni prostor natječaj će se
ponoviti.
– Ugovor o zakupu sklopit će se s najpovoljnijim ponuditeljem i
to najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka odluke o odabiru
najpovoljnijeg ponuditelja. Ukoliko najpovoljniji ponuditelj ne
sklopi ugovor o zakupu poslovnog prostora u označenom roku,
smatra se da je odustao od istog, te gubi pravo na povrat
jamčevine, a za predmetni prostor natječaj će se ponoviti.
– Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava – potvrđen
(solemniziran) kod Javnog bilježnika, sukladno odredbi članka 4.
stavka 3. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora,
a na trošak zakupnika.
– Sve dodatne informacije mogu se dobiti u Pravnoj službi
Liburnije d.o.o. na tel. 343-709.
– Svi ponuditelji bit će pisanim putem obaviješteni o rezultatima
natječaja u roku od 3 dana od dana odabira.
– Liburnija d.o.o. zadržava pravo poništiti natječaj bez
iznošenja
razloga.
Liburnija d. o. o. Zadar



