
U Rovinju je održana 33. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovi vijeća usvojili prijedloge odluka o marketinškim suradnjama s Lonely Planetom i TripAdvisorom, kao i marketinške te PR aktivnosti u sklopu projekta "Sportska Hrvatska".
Članovi vijeća usvojili su i prijedlog Odluke o raspisivanju
natječaja za rukovodeća radna mjesta u predstavništvima HTZ-a na
tržištu Austrije, Češke, Kine, Mađarske, Slovenije, Slovačke i
Švedske. Sjednicu je vodio ministar turizma Gari Cappelli uz
prisustvo direktora HTZ-a Kristjana Staničića.
Direktor Staničić naglasio je važnost ključnih marketinških
aktivnosti u daljnjem pozicioniranju Hrvatske na stranim
emitivnim tržištima.
“Potražnja za Hrvatskom nikad nije bila veća, a to
potvrđuju i najave sa svih najvećih turističkih sajmova i tržišta
prema kojima se već rade rezervacije za Hrvatsku za 2019. godinu.
Iznimno me veseli što osim na našim tradicionalnim tržištima sve
veći interes bilježimo na dalekim tržištima koja će sasvim
sigurno uz daljnje otvaranje novih aviolinija činiti puno
značajniji segment ukupnog turističkog prometa. Vjerujem da će se
to osim kroz povećanje turističkog prometa pozitivno odraziti i
na nastavak rasta ostvarenih prihoda te nastavak investiranja u
hrvatski turizam”, istaknuo je ministar Cappelli.
Natječaji za direktore predstavništava u Austriji, Češkoj,
Mađarskoj, Sloveniji, Slovačkoj, Švedskoj i Kini
Članovi Turističkog vijeća usvojili su odluku o raspisivanju
natječaja za rukovodeća radna mjesta u predstavništvima u kojima
ugovori o radu rukovodećih osoba istječu u 2018. godini, odnosno
na tržištima Austrije, Češke, Slovenije i Švedske. Natječaj će
obuhvaćati rukovodeća radna mjesta u predstavništvima na tržištu
Mađarske i Slovačke, ali i na tržištu Kine sa sjedištem u Šangaju
gdje se otvara ured HTZ-a u suradnji sa Hrvatskom gospodarskom
komorom.
Direktor Staničić naglasio je kako očekuje velik broj kvalitetnih
prijava za rukovodeća radna mjesta u predstavništvima Hrvatske
turističke zajednice.
“Vjerujem kako ćemo putem uskoro raspisanog natječaja
doći do najboljih kandidata koji će svojim radom dati snažan i
pozitivan doprinos budućim kretanjima hrvatskog turizma. Krajnji
cilj su novi, inovativni i zanimljivi prijedlozi iz kojih će biti
jasno vidljive buduće aktivnosti predstavništva, odnosno doprinos
u ostvarenju strateških ciljeva hrvatskog turizma”,
zaključio je direktor Staničić. Natječaji za navedena tržišta
biti će raspisani u roku od 30 dana od dana usvajanje ove odluke.
Usvojeni marketinški projekti
Marketinška suradnja s Tripadvisorom uključuje integraciju
sadržaja, slika i videa na portalu, ali i oglašavanje kroz
multiclick banere. Riječ je o vodećem svjetskom turističkom
portalu za planiranje putovanja i rezervaciju smještaja koji
djeluje u 49 zemalja i koji pokriva više od 7 milijuna
smještajnih jedinica, atrakcija i restorana svijeta. Portal na
mjesečnoj bazi ostvaruje 455 milijuna posjetitelja te sadrži više
od 570 milijuna recenzija.
Lonely Planet predstavlja jedan od vodećih svjetskih turističkih
medija koji ima preko 100 milijuna posjetitelja i više od 500
milijuna pregleda stranice godišnje. Suradnja s Lonley Planetom
uključuje kreiranje personaliziranih “mikro web stranica” i
sadržaja unutar Lonely Planet portala s originalnim promotivnim
videozapisima putovanja. Svaki sadržaj će se dijeliti putem
društvenih mreža, a nakon završetka kampanje objavljeni sadržaji
trajno ostaju prisutni na stranici.
Odobrena su i sredstva za provedbu projekta “Sportska Hrvatska”
koji podrazumijeva posebne oblike marketinške i PR suradnje u
sklopu vrhunskih sportskih projekata i događanja putem kojih će
se pozitivno utjecati na pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne
cjelogodišnje turističke destinacije, kao i na jačanje
nacionalnog turističkog brenda.
Poziv za iskazivanje interesa za provedbu projekta “Sportska
Hrvatska” bio je objavljen od 1. do 12. veljače 2018. godine, a
odlukom Turističkog vijeća odobrena je suradnja na međunarodno
prepoznatljivim projektima i događanjima, među kojima su Tour of
Croatia, ATP Croatia Open Umag, Pannonian Challenge, Downhill UCI
MTB Svjetski kup, WTA Croatia Bol Open, KHL Medveščak, itd.
Dodajmo kako se nakon sjednice Turističkog vijeća održava 7.
sjednica Sabora HTZ-a, na kojoj će članovi raspravljati o
izvješću Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru nad poslovanjem
HTZ-a te o Godišnjem financijskom izvješću i Izvješću o
ostvarenju Programa rada HTZ-a za 2017. godinu.



