
Usvojeno je novo organizacijsko ustrojstvo Hrvatske turističke zajednice. Poseban fokus bit će na kongresnom turizmu i suradnji s međunarodnim turističkim organizacijama
Održana je 30. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a na kojoj su
članovi vijeća usvojili novi Pravilnik o organizacijskom
ustrojstvu Glavnog ureda HTZ-a i sistematizaciji radnih mjesta,
ali i druge važne aktivnosti i projekte iz domene marketinga i
oglašavanja. Sjednicu je vodio ministar turizma Gari Cappelli uz
prisustvo direktora Glavnog ureda HTZ-a Kristjana Staničića.
Upravo je direktor Staničić naglasio važnost reorganizacije rada
i djelovanja Hrvatske turističke zajednice koje je, kako je
rekao, bilo nužno zbog praćenja novih trendova i povećanja
efikasnosti promotivnih aktivnosti na stranim emitivnim
tržištima.
“Postojeća organizacijska struktura stara je nekoliko
godina, a nova vremena i novi trendovi poslovanja zahtijevaju
definiranje novih okvira djelovanja. Cilj nam je biti efikasniji,
proaktivniji te u konačnici konkurentniji što je preduvjet
nastavka rasta hrvatskog turizma. Nova sistematizacija donijet će
učinkovitije i optimalnije poslovanje, jednostavniju i bržu
koordiniranost zaposlenika te time brže rješavanje zadaća i
poštivanje rokova”, izjavio je direktor Staničić,
dodavši kako je nova reorganizacija rezultat analize stanja koja
se provodila tijekom posljednjih šest mjeseci.
Osnovne promjene koje donosi nova sistematizacija je utemeljenje
pet sektora, umjesto dosadašnjih sedam. “Novom
sistematizacijom odlučili smo objediniti nekoliko organizacijskih
jedinica u jedan sektor. Tako smo sektore za oglašavanje, za
brand “Hrvatska” te sektor za istraživanje tržišta i strateško
planiranje spojili u jedan koji će se zvati sektor za strateške
komunikacije. Navedeni će sektor također obuhvaćati PR i
marketinške aktivnosti jer smatramo da je riječ o usko vezanim
djelatnostima kojima je nužna bolja koordiniranost, tješnja
zajednička suradnja i sinergija.
Novost je i vraćanje posebnog Kongresnog odjela unutar
HTZ-a koji će se još fokusiranije baviti daljnjim razvojem i
promocijom ovog važnog segmenta ponude koji značajno utječe na
cjelogodišnje poslovanje u turizmu”, zaključio je
direktor Staničić.
Novost je i utemeljenje sektora za međunarodne poslove i mrežu
predstavništava koji će doprinijeti još boljoj koordinaciji mreže
predstavništva, ali i jačoj zastupljenosti te boljoj suradnji
Hrvatske turističke zajednice sa svjetskim turističkim
organizacijama.
U 2018. zadržavanje pozitivnih trendova
Članovima Turističkog vijeća HTZ-a predstavljena je informacija o
tijeku sezone i stanju na tržištima, a dobru turističku godinu
najavio je ministar Cappelli.
“Nakon izuzetno uspješne turističke 2017. godine, u 2018.
godinu ulazimo s istim ciljem, odnosno s ciljem daljnjeg
pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije te
poticanju rasta kvalitete i razvoja hrvatskog turizma. Pozitivni
trendovi u turističkom prometu nastavili su se i u siječnju koji
bilježi dvoznamenkasti rast. Uz veliki broj novih investicija te
aktivnosti Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice
usmjerenim prema razvoju posebnih oblika turizma, boljoj zračnoj
povezanosti, vjerujem da je pred nama još jedna uspješna
turistička godina u kojoj očekujemo rast od oko 5
posto”, izjavio je ministar Cappelli.
Da će sajamski nastupi i posebne prezentacije biti jedna od
ključnih aktivnosti u daljnjem pozicioniranju Hrvatske na
emitivnim tržištima i zadržavanju rasta turističkog prometa
potvrdio je i direktor Staničić.
“U tijeku je period intenzivnih nastupa i predstavljanja
hrvatske turističke ponude na najvažnijim svjetskim turističkim
sajmovima. Tijekom siječnja smo predstavili Hrvatsku na desetak
vrlo važnih sajmova kao što su Ferinemesse u Beču, Vakantiebeurst
u Utrechtu, BOOT u Düsseldorfu, CMT u Stuttgartu i FITUR u
Madridu. Uskoro ćemo ponudu predstaviti na sajmu FREE u Münchenu,
MITT u Moskvi te u ožujku na sajmu ITB u Berlinu gdje ćemo po
prvi put nastupati s novim dizajnom štanda”, rekao je
direktor Staničić.
Dodajemo kako su članovi vijeća na sjednici usvojili i prijedlog
Odluke o posebnom oglašavanju na sportskom događanju Davis Cup
Osijek. Riječ je o međunarodnom sportskom događanju Svjetske
skupine Davis kupa, između teniskih reprezentacija Hrvatske i
Kanade, koji će se održati u Osijeku od 2. do 4. veljače 2018.
godine.



