Šokol - brend Nina

Ninska Šokolijada upisana na gastronomsku kartu Hrvatske!

U toploj atmosferi ljetne večeri starogradska jezgra Nina prigrlila je posjetitelje ovogodišnje Šokolijade na kojoj se okupilo nekoliko tisuća zaljubljenika u etno običaje i gastronomske delicije

Uspješno je
završila jubilarna 10. Ninska šokolijada koja je zbog svoje posebnosti uvrštena
u sto najznačajnijih manifestacija Hrvatske.

U toploj
atmosferi ljetne večeri starogradska jezgra Nina prigrlila je posjetitelje
ovogodišnje Šokolijade na kojoj se okupilo nekoliko tisuća zaljubljenika u etno
običaje i gastronomske delicije.

U natjecanje
se ove godine uključio rekordan broj šokolara, čak njih 70, a bili su
podijeljeni u dvije kategorije: Ninski šokolari i Šokolari ostalih mjesta. Povezano s time bila su i dva
ocjenjivačka žirija koja su imala izuzetno zahtjevan posao.

Predsjednik
žirija za ocjenjivanje Ninskih šokolara bio je Zdenko Stulić s članovima
Branimirom Vučetičem, Šimom Stulićem i Blaženkom Morovićem. Šime Skočić
ovogodišnji je pobjednik i najšokolar godine u kategoriji Ninski
šokolari, drugo mjesto osvojio je Romano Marguč, a treće mjesto podijelili su
Slavko Dejanović i Josip Stulić.

U kategoriji
Šokolari ostalih mjesta predsjednik komisije bio je Ante Kolega, a ostali
članovi bili su Nedjeljko Jusup, Marjan Tomac i Gordan Kurtović. Najšokolar u kategoriji Šokolari
ostalih mjesta je Igor Gulan iz Zadra, drugo mjesto osvojio je Mladen Jureško
iz Mrljana, dok su treće mjesto podijelili Stipe Budija i Gorana Budija iz Vira.

U zabavnom
dijelu programa nastupali su kulturno-umjetnička društva: Branimir iz Nina,
Debeljak iz Debeljaka, Privlaka iz Privlake, Kukljica iz Kukljice, Ivan Goran
Kovačić iz Bibinja, Kamen Bukovica iz Popovića, muška klapa Kondura iz Nina i
ženska klapa Condura iz Zadra, zatim cvitaraš Ivan Grbić iz Nina, diplar Mile
Nimac iz Lišana Ostrovičkih, harmonikaš Bruno Lipotica iz Nina i dr.

U izložbenom
i prodajnom programu mogli su se kupiti sendviči od šokola, čitavi
šokole, različiti poljoprivredni proizvodi iz Zadarske županije, tu su svoje
proizvode izložili Grad Lepoglava i Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske
županije. Novost na ovogodišnjoj Ninskoj šokolijadi bila je tombola s
atraktivnim nagradama, a sav prihod od prodaje karata donirao se Tamburaškom
orkestru KUD-a Branimir Nin.

Manifestaciju
u kojoj se slavi jedinstvena delicija šokol nosi nekoliko ninskih obitelji,
grupa mladih ljudi, natjecatelji te brojni volonteri bez kojih Šokolijada ne bi
imala izvrstan pozitivni odjek,
rekla je producentica Marija Dejanović. Ciljanom
promidžbom ove manifestacije

i rijetkog i
jedinstvenog proizvoda on je postao gastronomski zaštitni znak (brand) Nina i
Zadarske regije te kao takav upisan na gastronomsku kartu Hrvatske, a
manifestacija se postupno razvila u prepoznatljivu gastronomsku i etno sajamsku
priredbu. Značaju manifestacije pridonose pokrovitelji: Ministarstvo
poljoprivrede, Zadarska županija, Grad Nin i Turistička zajednica Zadarske
županije. Medijski pokrovitelji koji prate manifestaciju od samog početka
zaslužuju izuzetnu zahvalu kao i brojni sponzori i donatori jer su brendirali
regionalno obilježje Ninske šokolijade.

Loši šokoli
ne postoje, kažu Ninjani, jedino što je loše u čitavoj priči što tih proizvoda
ima jako malo, pa ih stoga brzo ponestane.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest