
“Prednost uvijek dajemo domaćim proizvodima”, poruke su koje se posljednjih tjedana mogu pročitati u reklamnoj kampanji trgovačkog lanca Kaufland, piše Poslovni dnevnik.
I drugi strani trgovci u svojim oglasima pozitivni su zbog našeg ulaska u tu asocijaciju i pritom igraju
i na domoljublje. Od svega toga se domaćim dobavljačima koji posluju s
Kauflandom, u najmanju ruku, diže kosa na glavi, piše list. Poslovni
dnevnik je još početkom veljače pisao o napetim pregovorima između
vodećih hrvatskih dobavljača i njemačkog lanca.
Kaufland je hrvatske tvrtke stisnuo i s rabatom od 40 posto, s tim da
su ‘prijedlozi’ koje daju – bezuvjetni. Ili prihvatite ili letite s
polica! Navodno se dobar dio domaćih, pogotovo prehrambenih dobavljača,
pomirio s teškim uvjetima, no Kauflandu se početkom tjedna dogodio i
jedan tvrd orah. Više pročitajte ovdje.
VL/eZd



