
Projekt povezivanja Čiova i prometnog rasterećenja Trogira, koji je u
ljetnim mjesecima doslovce zagušen automobilima i kamionima na starom
mostu tik uz gradsku jezgru, u početku je bio procijenjen na 32 milijuna
eura, no javnim natječajem cijena je znatno smanjena. Novac za njegovo
financiranje osiguran je u europskim fondovima.
Hrvatske ceste u rekordno brzom roku od samo dvadesetak dana
proanalizirale su svih osam ponuda pristiglih na natječaj, no ipak su
odbacile onu financijski najpovoljniju – iz igre je, naime, izbačen
splitski Brodosplit Holding, koji je nudio da će obaviti posao za 155,4
milijuna kuna. Službenog objašnjenja nema, navodno sama ponuda nije bila
potpuna.
U splitskoj tvrtki u utorak navečer nisu željeli komentirati izbor, kao
ni otkriti hoće li se žaliti na rezultate natječaja. Ako oni ili
preostalih šest natjecatelja to ne učine u idućih petnaest dana,
Hrvatske ceste uvest će Viadukt u posao koji bi, kako se očekuje, trebao
trajati dvije godine.
Novi most kopno – Čiovo nalazit će se nekoliko stotina metara istočnije
od sadašnjeg i osim što će rasteretiti Trogir, poboljšat će vezu sa
splitskom zračnom lukom i obližnjom autocestom. S pristupnim cestama
gradit će se u tri faze, a ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić kazao
je da očekuje kraj radova do studenoga 2016. godine. Na sredini raspona
most će se moći otvarati kako se ne bi ometao pomorski promet.



