
Apple i Google već se treću godinu bore se za najbolji plasman na
Interbrandovom izvještaju o najvrjednijim brendovima na svijetu, a i ove
godine Apple je ostvario bolji plasman i zasjeo na sam vrh.
Tvrtka iz Cupertina prema Interbrandovim procjenama vrijedi oko 170
milijardi dolara, dok Google cijene oko 50 milijardi manje.
Listom
od 10 najvrjednijih brendova suvereno vladaju tehnološke tvrtke među
kojima se ističu Microsoft na četvrtom, IBM na petom, Samsung na sedmom
te Amazon na desetom mjestu. Među pet najvrjednijih svjetskih brendova s tech svijetom nije povezana tek Coca-Cola koja stoji na trećem mjestu.
“Izvještaj o najboljim brendovima na globalnoj razini proučava svakodnevne uspjehe brendova na današnjem fragmentiranom tržištu.”- rekao je Interbrandov CEO Jez Frampton-“Potrošači
žele izravna, osobna i po njihovim potrebama krojena iskustva, a kako
bi zadovoljile ovakve potrebe tvrtke moraju napredovati brže nego ikad.”
Najveći rast protekle godine ostvario je Facebook s 54 posto, a slijede ga Apple s 43 posto te Amazon s 29 posto. Kompletnu listu potražite ovdje.



