
Addiko Bank je novi brend pod kojim će bivša Hypo Group Alpe Adria od
11. srpnja početi poslovati u Hrvatskoj i na ostalim tržištima.
S novom vlasničkom strukturom koju čine Advent International, jedan
od najvećih globalnih private equity ulagača i Europska banka za obnovu i
razvoj, Banka se odlučila na temeljitu promjenu svog poslovanja,
primjenu viših standarda te, u skladu s novom poslovnom strategijom, i
za promjenu imena i vizualnog identiteta, navode iz Addiko banke.
“Jasno, jednostavno i izravno bankarstvo opisuje kako želimo da ljudi
doživljavaju brend Addiko, što svojim klijentima nudimo i što nas čini
drugačijima od konkurencije. Strategija znači donositi odluke. Ona znači
namjerno izabrati biti drugačiji, a mi smo odlučili biti banka koja će
realizirati potrebe klijenata na praktičan, brz i učinkovit način.
Jedino ćemo tako opravdati njihovo povjerenje i biti banka s kojom žele
poslovati. Zato smo se i odlučili za kreativan pristup koji se izravno
bavi segmentima koje želimo, možemo i hoćemo poboljšati”, izjavio je
Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG.
Fokus na građanima te malom i srednjem poduzetništvu
Brend Addiko je nastao na temeljima opsežnog istraživanja provedenog
među klijentima i zaposlenicima, a Banka je na dizajnu novog brenda,
pozicioniranju i vizualnom identitetu surađivala s hrvatskom kreativnom
agencijom Bruketa&Žinić i međunarodnom brend konzultantskom tvrtkom
Prophet.
“Novi brend označava pozitivnu promjenu budući da predstavlja prvi
dan naše budućnosti. I kao takav, ključni je dio naše poslovne
strategije koja se prvenstveno fokusira na poslovanje s građanstvom i s
malim i srednjim poduzetništvom. Predstavljanje novog brenda nije kraj
projekta rebrendinga nego početak našeg uzbudljivog putovanja i
poboljšavanja naših usluga, kreditnih procesa, ključnih poslovnih
pokazatelja, jačanja naše digitalne ponude i gradnje nove, usmjerenije,
učinkovitije te jasnije, jednostavnije i izravnije banke. Banke s kojom
će klijenti željeti poslovati i na koju će zaposlenici biti ponosni”,
zaključio je Ulrich Kissing.



