
Zaposlenici iz Hrvatske smatraju da su najuzbudljivije destinacije pune poslovnih prilika Zagreb, Sydney i London.
Danas su poslovna putovanja važna, ako ne i neophodna za uspjeh
na poslu, ne samo zbog njihovog pozitivnog utjecaja na posao,
nego i zbog prilika za širenje vidika i razvoja potencijala
zaposlenika.
67% poslovnih putnika iz Hrvatske smatra da upoznavanje novih
kultura i odredišta pridonosi njihovu poslovnom uspjehu, pri čemu
većinu čine zaposleni u sektorima obrazovanja (74%), zaposlenici
u lokalnoj i državnoj upravi (71%) i zaposleni u prodaji (70%).
To su neki od glavnih zaključaka najnovijih istraživanja
Poslovnog Booking.com-a, globalnog
lidera u povezivanju poslovnih putnika s najvećim izborom
smještaja. Istraživanje je provedeno među 17.000 zaposlenika iz
24 zemlje među kojima je i Hrvatska, a otkriva koliko su
poslovnim putnicima putovanja važna za profesionalni rast i
uspjeh na poslu, uključujući važne razlike između profesija.
Na pitanje o tome što žele postići na poslovnim putovanjima, više
od pola ispitanika iz Hrvatske (58%) navodi učenje novih vještina
dok su globalni podaci nešto drugačiji, skoro polovica (48%),
navodi širenje i rast poslovanja tvrtke.
Zaposlenici iz Hrvatske smatraju da su najuzbudljivije
destinacije pune poslovnih prilika Zagreb, Sydney i London.
Međutim, uspoređujući različite profesije rezultati globalnog
istraživanja otkrivaju niz osobnih i poslovnih ambicija za rastom
kod globalnih ispitanika.
Zaposleni u područjima zdravstva i socijalne skrbi (45%),
umjetnosti i kulture (43%), obrazovanja (41%) te medija i
komunikacija (41%) traže inspiraciju i ideje koje će moći
primijeniti u svakodnevnom poslu (u odnosu na 37% ukupnog
prosjeka)
Polovica (50%) zaposlenih u humanitarnim i nevladinim
organizacijama želi provoditi vrijeme s kolegama i klijentima te
ojačati poslovne odnose (u odnosu na 36% ukupnog prosjeka)
Glavni cilj Oružanih snaga i zaposlenih u obrazovanju (po 41%)
jest stjecanje novih vještina koje će moći primijeniti u svom
poslu (u odnosu na 36% prosjeka)
Upoznavanje nove kulture i njezinog utjecaja na poslovanje glavni
je cilj zaposlenih u sektoru turizma i putovanja (39%),
konzultanata u menadžmentu (37%) te arhitekata i dizajnera (36% u
odnosu na 30% prosjeka.
Putovanja imaju značajan utjecaj na poslovni uspjeh u
brojnim profesijama
Skoro polovica zaposlenih (51%) rekla je da mogućnost izdvajanja
nekoliko sati za privatno uživanje u odredištu tijekom poslovnog
putovanja ima pozitivan učinak na uspjeh poslovnih sastanaka, što
je najizraženije među konzultantima u menadžmentu (58%) te
arhitektima i dizajnerima (57%).
Unatoč prednostima moderne tehnologije i naprednih
komunikacijskih kanala, postoji osnovan poslovni razlog za
sastanke uživo. Dvije trećine (65%) ispitanika iz Hrvatske smatra
da su sastanci uživo s kolegama i klijentima ključni za poslovni
uspjeh, iako ih čak 56% (ispitanika iz Hrvatske) nastoji izbjeći
interakciju s putničkim agentima i osobama koje se bave
organizacijom smještaja.
Prilikom putovanja na odmor zaposlenici iz Hrvatske imaju
različite ideje o odmoru. Zaposlenici u bankarskom sektoru
preferiraju romantično putovanje s partnerom (31%), zaposlenici u
obrazovnom sektoru preferiraju odlazak na festivale i događanja
(36%) dok zaposlenici u sektoru proizvodnje i logistike
preferiraju solo putovanja (20%)
Putovanja, poslovna ili za odmor nisu uvijek bez
stresa
Top pet stresnih faktora putnika iz Hrvatske prema istraživanju
Booking.com-a su otkazivanje putovanja ili kašnjenje (54%), nagla
bolest, prehlada (47%), loš Wi-fi ili zaboravljanje nekog bitnog
predmeta od kuće ili s posla (oba 37%) i nepoznavanje jezika
lokacije na kojoj se putnik nalazi (37%).
Na žalost, ne mogu svi odvojiti poslovno od privatnog. Prilikom
putovanja na odmor 24% zaposlenih putnika iz Hrvatske ne može se
do kraja opustiti tijekom odmora a čak 41% tvrdi da moraju imati
pristup internetu zbog posla. Zaposleni u sektoru prodaje (27%)
najteže se opuštaju tijekom odmora jer veoma često moraju
obavljati poslovne telefonske razgovore.
Smještaj prilagođen poslovnim putnicima ključan je za
poticanje potencijala poslovnih putovanja
Odabir pravog smještaja igra ključnu ulogu u povećanju
potencijala poslovnog putovanja. Više od polovice ispitanika iz
Hrvatske (66%) smatraju da veliki izbor dostupnih smještaja za
jednu noć prilikom poslovnih putovanja čini putovanja
privlačnijim, a 41% se slaže s tvrdnjom da su velik izbor načina
putovanja i smještaja za poslovne putnike u današnje vrijeme
neophodni.
Udoban krevet (66%) i jak WiFi signal (58%) nalaze se na vrhu
popisa ključnih sadržaja za poslovne putnike iz Hrvatske, nakon
čega slijedi kvalitetan doručak (42%). Izbor smještaja uvelike
ovisi o lokaciji, a jednostavan pristup sastancima (59%) i
lokacija oko centra grada (30%) spadaju među top prioritete. Uz
Poslovni Booking.com, objekti koji nude navedene sadržaje koje su
prijašnji poslovni putnici pozitivno ocijenili prikazuju se pri
vrhu rezultata pretrage.
Poslovni Booking.com poslovnim
putnicima olakšava traženje, pronalazak i odabir smještaja iz
širokog izbora objekata prilagođenih njihovim potrebama te im
time pomaže u povezivanju s idealnim smještajem – bez obzira na
to odražava li profesionalne želje, ciljeve poslovnog puta ili
životni stil općenito.
“Proučavajući podatke i recenzije milijuna poslovnih putnika
možemo olakšati pronalazak smještajnih objekata koje su ostali
poslovni putnici preporučili bez sužavanja izbora. Putnici mogu i
dalje uživati u fleksibilnosti i slobodi personaliziranja
iskustva na poslovnom putovanju, a sve to unutar pravila i okvira
tvrtke.”



