Zabava

cbmc

U Noi na Zrću o destinacijama, budućnosti festivala, umjetnoj inteligenciji i sigurnosnim rješenjima

U Noi na Zrću o destinacijama, budućnosti festivala, umjetnoj inteligenciji i sigurnosnim rješenjima
Bojan Bogdanić

Tri dana druženja, razmjene iskustava i sklapanja novih poznanstava protekla su u znaku nekih od ključnih tema glazbene industrije.

Treća glazbena konferencija Croatia Beach Music Conference koja se održala u Noa Beach Clubu na otoku Pagu i službeno je završila uz rezimiranje dojmova sudionika.

Croatia Beach Music Conference @ Noa Croatia Beach Music Conference @ Noa

Tri dana druženja, razmjene iskustava i sklapanja novih poznanstava protekla su u znaku nekih od ključnih tema glazbene industrije. 

Koja su to nova sigurnosna rješenja koja se mogu implementirati kako bi posjetitelji velikih festivala i klubova bili sigurni, ali i kako osigurati lokaciju koja ne uključuje samo klub/mjesto gdje se održava event/festival već i okoliš, do koje mjere se umjetna inteligencija proširila kao trend te hoće li i može li u potpunosti zamijeniti ljudski faktor, koje su to nove festivalske destinacije i kakva nas budućnost očekuje u zabavnoj I event industriji – samo su neke od tema o kojima se raspravljalo u dva dana konferencije. 

Na panel raspravama sudjelovali su mnogobrojni domaći i inozemni stručnjaci koji su donosili konkretna iskustva s terena kad su ove važne teme u pitanju. Tako su na panelu pod nazivom “Safe & Sound: Evolving Security in the Entertainment and Tourism Industry” sudjelovali Goran Košćak, stručnjak za sigurnost i osnivač Sector2-a, Luka Šunjić, CEO i osnivač DC Tech-a i Shift Houses, Amar Fočo, generalni menadžer Noa Beach Cluba i Vedran Ikić, voditelj osiguranja Zrća.  

“Postoji velika predrasuda o Zrću kada je sigurnost u pitanju, međutim to je daleko od istine. Ovdje u Noi nismo imali ni jedan incident već godinama, ni jednu tučnjavu, to dovoljno govori o ulaganju u sigurnost posjetitelja”, rekao je Amar Fočo. 

Panel pod nazivom “Rhythm of Growth: Harmonizing Marketing and Sales Trends in the Music Industry“ bavio se izazovima s kojima se susreću PR, marketing i web stručnjaci. Osim razmjenjivanja iskustava s kolegama, Josipa Žižić-Šaban, Head of Marketing Noa grupe osvrnula  se i na ovogodišnju konferenciju:

„Ove godine je popis panelista zaista bio impresivan, na Zrće su došli stručnjaci  iz Mexica, Velike Britanije, Mađarske, Italije, Portugala, Španjolske, ali i stručnjaci iz Hrvatske te predstavnici najvećih glazbenih institucija u RH.

Ovako jak popis panelista kao i odabir tema rezultirali su s tri puta više posjetitelja konferencije nego prošle godine. Izuzetno smo ponosni jer Noa grupa nije sinonim samo za dobar clubbing već želimo biti prepoznati i kao grupacija koja okuplja profesionalce iz turističke, zabavne i event industrije te grupa koja razvija nova rješenja i kreira nove poslovne ideje”. 

Izvršni direktori najboljih regionalnih festivala, vlasnici najposjećenijih klubova i autori nekih od najkreativnijih sadržaja zajedno s kolegama iz produkcije, logistike, marketinga i odnosa s javnošću bili su panelisti treće po redu konferencije, ali istih je bilo i među gostima.

Croatia Beach Music konferencija održat će se i iduće godine, a više o cijelom projektu koji je bio pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta RH, temama koje su obrađene kao i govornicima moguće je pogledati na https://cbmconference.com/.  

 


Reci što misliš!