
Prisjetite se legendarnih okusa i stvorite nove nezaboravne trenutke s najmilijima
Na radost svih onih kojima su Njofra i Ledolina obilježili
najljepše trenutke djetinjstva, Ledo ove legendarne sladolede
predstavlja u novom, modernom multipack pakiranju.
Dobro poznatu kombinaciju svilenkaste čokolade i fine burbon
vanilije prelivena bogatim preljevom od višnje pamte svi fanovi
Ledoline, a sada potrošači mogu uživati u svježini višnje tijekom
cijelog proizvoda. Uz Ledolinu na štapiću možete nakratko
otploviti u slatke uspomene djetinjstva, a zahvaljujući
praktičnom pakiranju od šest pojedinačnih sladoleda na to
nostalgično putovanje pozovite obitelj i prijatelje.
Omiljena legenda se vratila – čuveni sladoled Njofra, kojeg
obožavaju mnogi, bio je dijelom aktivacije “Legenda se vraća”
tijekom koje su potrošači glasali koji sladoled žele vratiti.
Između ostalih, ljubitelji sladoleda odlučili su da je Njofra
jedan od omiljenih legendi koje vrijedi ponoviti, a tvrtka Ledo
plus vratila ga je u multipack pakiranju. Ono što ovaj sladoled
čini posebnim je nota hrskavosti koju klasičnim okusima vanilije
i kakao preljeva dodaje posip od kukuruznih pahuljica na vanjskom
sloju preljeva.
“Ideja o povratku čuvenih Ledo sladoleda Njofre i Ledoline
rezultat je pomnog osluškivanja potreba i želja naših potrošača.
Legendarni Ledo okusi obilježili su djetinjstvo brojnih
generacija, a sada dolaze u novom, modernom multipack pakiranju,
idealnom za dijeljenje. Iznimno nas veseli što će brojni
ljubitelji Ledovih klasika imati priliku prisjetiti se
djetinjstva te da će ih pakiranja idealna za dijeljenje potaknuti
na stvaranje novih uspomena”, poručio je Krunoslav Stančić,
Marketing Manager Adriatics clustera iz tvrtke Ledo plus.
Ledo je danas najveći domaći proizvođač industrijskog sladoleda
te je dobitnik raznih nagrada od kojih se ističu dvije bronce
dodijeljene na ovogodišnjim Danima komunikacija u Rovinju.
Kampanja “Vrijedi ponoviti” osvojila je brončanu nagradu Effie,
kao i brončanu IdejuX čime se Ledo svrstao u sam vrh ovogodišnjih
sudionika.
Tvrtka je to koja svake godine iznova obraduje potrošače diljem
regije novitetima i inovacijama koje uvodi u portfelj svojih
proizvoda. Osluškujući potrebe i želje potrošača Ledo je prošle
godine lansirao Silk Milk i Bubi u multipacku kojima su se
nedavno pridružili i dobro poznati Njofra i Ledolina.
U širokom asortimanu sladoleda stvorenih za uživanje u vrijednim
trenutcima svatko će pronaći ponešto za sebe, čemu u prilog ide i
misija tvrtke – izgradnja odnosa omiljenog i pouzdanog
“prijatelja cijele obitelji”.