Općina Sv. Filip i Jakov
Platforma Kino: Bevanda svira ispred DKC Kina
Platforma za Kino vas poziva na četvrtu svirku isprid skalina DKC Kina.
Osim slušaonice i tombole, čeka vas mladi blues band Bevanda iz
Skradina koji će zatvoriti litnju sezonu i otvoriti zimsku.Vidimo
se u petak, 1. listopada pozivaju organizatori.
Događaj se odvija u sklopu projekta „Platforma za Kino”,
sufinanciranog od Zaklade Kultura Nova. Pokrovitelji programa su
Općina Sv. Filip i Jakov, Udruga Napredak, Zadarska županija i
Zaklada Kultura Nova.
Program se odvija sukladno mjerama Nacionalnog stožera civilne
zaštite te je broj mjesta ograničen.
Vezane vijesti
-
U subotu, 20. travnja 2024. u kultnom hramu zadarske i hrvatske košarke gdje su se nekad u vrućem, neponovljivom ambijentu Jazina organizirali i vrlo posjećeni boksački mečevi, održan je 2. Memorijal Damira Zrilića u spomen na legendarnog boksačkog trenera i sportskog djelatnika.
-
Ozlijeđenoj je pružena je liječnička pomoć u zadarskoj bolnici gdje su joj utvrđene lake tjelesne ozljede.
-
Ogranak Matice hrvatske u Zadru predstavlja knjigu Mladena Barabe Cvitića: Marina kruna. Predstavljanje će se održati u dvorani Ogranka Matice hrvatske u Zadru, na adresi Don Ive Prodana 1, u utorak 23. travnja s početkom u 18:30.
-
Prije točno 15 godina, 22. travnja 2009. godine, emitirana je prva emisija Blues bar na Radiju 057. Malo-pomalo emisija je zaslužila epitet regionalne sile, a njezini autori Mišel Kalajžić i Andrija Prović postali su sinonim za kvalitetnu glazbu, koju možda baš uvijek i ne razumijemo, a nije nas sram to priznati.
Izdvojeno
-
Institut za waldorfsku pedagogiju u Zadru predstavit će waldorfsku pedagogiju i neformalni studij waldorfske pedagogije, koji se već više od 20 godina održava u Zagrebu
-
U Pomorskoj školi Zadar započela je manifestacija English in Maritime Week s ciljem promicanja važnosti jezika kroz edukativne programe i aktivnosti.
-
Prilikom objave ove pjesme, Oliverova obitelj najavila je i objavu albuma „Dolaziš“ što je dodatno oduševilo njegovu publiku
-
Hrvatska turistička zajednica je na emitivnim tržištima, kroz renomirane medijske kanale, pokrenula promotivne aktivnosti koje za cilj imaju pozicionirati Hrvatsku kao kvalitetnu, sigurnu i atraktivnu turističku destinaciju.
Reci što misliš!