
Američka filmska kompanija Warner Bros. planira izgraditi žičaru vrijednu 100 milijuna dolara koja bi vozila od sjedišta kompanije do holivudske znamenitosti, istoimenog natpisa, smještenog na području koje se sve više nalazi na meti turista.
Jedan od šest najvećih svjetskih filmskih distributera, Warner
Bros. najavio je gradskim dužnosnicima da će u potpunosti
financirati projekt nazvan “Hollywood Skyway”.
Kompanija planira uložiti 100 milijuna dolara u žičaru koja bi
smanjila gužve u gradu i turiste vozila od studija do oznake
”Hollywood”, prenosi Los Angeles Times.
Vožnja žičarom trajala bi šest minuta na trasi dugoj 1.6
kilometara, od glavnog studija Warnera, pa sve do brda Mount Lee
gdje se nalazi turistički centar u blizini čuvenog znaka.
Popularni studio, koji stoji iza filmskih klasika poput
‘Casablance’ i ‘Zameo ih vjetar’, napominje kako će projekt
”smanjiti prometne gužve, poboljšati sigurnost, i olakšati
frustracije lokalnom stanovništvu”. Nadodali su još kako, zbog
blizine studija i znaka do kojeg će voziti žičara, ovaj projekt
imati najblaži utjecaj na okoliš te će se zahvaljujući njemu
očuvati obližnji park Griffith i okolna naselja.
”Ovaj ‘zračni tramvaj’ poštedio bi vlasnike kuća od prolaznika,
planinara i turista koji prolaze kraj njihova kućnog praga”,
nadodali su iz Warner Brosa.
Iako je ideja o žičari stara više godina, uvijek je nailazila na
razne zapreke.
Njena izgradnja trajala bi pet godina, uključujući i proces
pribavljanja dozvola.
Veliki natpis s imenom Hollywooda podignut je 1923. kao
”Hollywoodland”, kako bi se oglašavao razvoj nekretnina.
Znak je kroz godine doživio brojne promjene, poput one 1987.,
kada je neki šaljivdžija znak preimenovao u ”Holywood”, kako bi
simbolizirao posjet pape Ivana Pavla II.
Prošle godine losanđeleska policija uhitila je lokalnog umjetnika
osumnjičenog za planiranje promjene imena znaka na Novu godinu u
”Hollyweed”.



