
Ovaj je film najbolja moguća pozivnica za sve one koji još nisu osjetili čaroliju i zaraznu energiju jedinstvenog destinacijskog festivala ULTRA Europe
Ovih će dana sve oči ponovno biti uprte u Split!
Nakon mjeseci iščekivanja predstavljen je film koji priča
priču o jednom velikom festivalskom srcu koje je ovog ljeta peti
put zakucalo iz centra poljudske ljepotice u jedinstvenom ritmu
zvanom ULTRA Europe. Najveće i najvažnije ljetno događanje u
Hrvatskoj i njegova tri veličanstvena dana u Splitu dokumentirana
su u emotivnom desetominutnom filmu ULTRA Europe 2017
Aftermovie nastalim u režiji svjetskih majstora produkcije Final
Kida poznatih i po produkciji spotova za brojne svjetske DJ-e te
filmu za FIFA Europsko nogometno prvenstvo održanom u Francuskoj
prije dvije godine.
Gotovo je nemoguće ispričati sve ono po čemu se ULTRA
Europe razlikuje od svih ostalih europskih festivala, a još je
teže učiniti to u samo desetak minuta. No, Charly Friedrich i
njegov tim Final Kid, zaduženi za snimanje i produkciju
filma, opravdali su povjerenje i ove godine. Nakon više od dva
mjeseca rada, Hrvatska je dobila još jednu neprocjenjivu video
razglednicu i vijest koja će otputovati u sve dijelove svijeta. O
njegovoj vrijednosti i značaju, kao i o utjecaju na imidž Splita,
Splitsko-dalmatinske županije te Hrvatske u svijetu dovoljno
govori podatak da je dosadašnje objavljene filmove vidjelo više
od deset milijuna ljudi, a ta će brojka nesumnjivo biti puno veća
u narednim danima.
Festival je prepoznat kao jedan od vodećih brendova cijele
županije, a ova vrsta promocije pridonijet će u realizaciji još
impresivnijih rezultata i većem pozitivnom utjecaju na turizam i
gospodarstvo.
Bilo je potrebno nekoliko dana i više od dvadeset ljudi
kako bi se snimile najatraktivnije lokacije Splita te zabilježili
najupečatljiviji trenuci rođendanskog festivalskog izdanja. Tom
su prilikom korišteni i helikopteri i gliseri, vrhunska oprema i
najsuvremenija tehnologija, što je rezultiralo s više od 100 sati
snimljenog video materijala te, na kraju filmom, u koji je
uloženo više od 100 000 eura.
“Više od 20 kamermana i 10 službenih
fotografa stiglo je u Split četiri dana ranije kako bi prije
početka festivala snimili destinaciju. Koristili smo
najsuvremenije red kamere koje mogu snimati u rezoluciji do 8K, a
bili su tu i kranovi, steadycam, glidecam koji se spušta po žici,
kako bi kadrovi bili što dinamičniji i atraktivniji. Ponosni smo
što su s nama bile i dvije velike svjetske face kad je riječ o
fotografiji, Rudger i Rukes” – izjavio je Branimir
Karačić, direktor digitalne agencije Envy Croatia koja vodi brigu
o foto i video timu te je zadužena za komunikaciju na svim
službenim društvenim kanalima festivala ULTRA Europe od
premijernog izdanja te je dodao: “Glavna ideja
ovogodišnjeg filma bila je prikazati Split i naše fanove te
uhvatiti i zabilježiti ono što nas čini toliko posebnima u odnosu
na ostale festivale. Potrudili smo se prenijeti atmosferu sa svih
poljudskih pozornica kako bi pokazali svu raznovrsnost glazbe i
uistinu posebnog doživljaja posjetitelja na svakoj od njih.
Također, fokusirali smo se samo na jednu destinaciju, a razlog
tome je što smo pripremili još puno iznenađenja u narednim
mjesecima.”
Film započinje atraktivnim kadrovima grada Splita iz zraka,
a potom nas odvodi na Poljud koji je peti put otvorio vrata za
više od sto tisuća posjetitelja pristiglih iz 149 zemalja
svijeta.
“Croatia, Welcome to ULTRA Europe number five!
Tonight we will make history” riječi su Damiana Pinta,
najpoznatijeg glasa familije ULTRA, kojima je otvorio festival i
najavio glazbene velikane poput Martina Garrixa, Hardwella,
Armina van Buurena, Carla Coxa, Stevea Aokija, DJ Snakea,
Afrojacka i Feddea Le Granda čiji su nastupi zabilježeni i u
filmu. Nakon spektakularnih prizora prepunog travnjaka i
vatrometa iznad velike centralne pozornice, kadrovi nas vode i na
ostale pozornice, Afterburner i RESISTANCE, koje produkcijom i
lineupom nisu nimalo zaostajale za onom glavnom. Singlovi
In
My Mind koju izvode LVNDSCAPE feat. Mi Manchi, Golden Pineapple
Jaya Hardwaya, Baddest
Behaviour Throttlea, Welcome To The Jungle
Thicka Dicka u remiksu Andree Oliva te On Our Own ft. Natalie Major u
izvedbi Showteka & Brooksa odabrani su kao savršena filmska
glazbena kulisa.
Ovaj je film najbolja moguća pozivnica za sve one koji još
nisu osjetili čaroliju i zaraznu energiju jedinstvenog
destinacijskog festivala ULTRA Europe da se pridruže njegovim
najvjernijim fanovima i krenu s pripremama jer je datum novog
susreta već odavno poznat. Sedmodnevna glazbena avantura očekuje
nas od 5. do 11. srpnja 2018. godine i kreće u Splitu, a
nakon Brača i Hvara završava na Visu. Uskoro će biti objavljena i
imena prvih izvođača, a domaće Ultranaute obradovat će i vijest
da će u prodaju biti puštene posebne regionalne ulaznice.
Organizatori najavljuju i brojna druga iznenađenja i pogodnosti
kako bi šesto izdanje bilo još bolje i spektakularnije.
Sve novosti o festivalu ULTRA Europe mogu se pronaći
na službenoj web
stranici, službenoj Facebook stranici
festivala, Twitter
profilu, Instagram profilu te
putem aplikacije na iTunesu. Informacije o događanjima ULTRA
Worldwide možete pronaći na www.umfworldwide.com, a o
programu RESISTANCE na www.resistancemusic.com.



